دشمن به دنبال  بحران‌سازی برای نظام جمهوری اسلامی است

امام‌ جمعه گلپایگان گفت: جمهوری اسلامی به عنوان یک رقیب پنجه در چنگال استکبار در جلوگیری از غارت منابع ملت انداخته است؛ بنابراین یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمن بحران‌سازی برای نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امروز- جمعه بیست و چهارم شهریورماه- در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه دیدار مقام معظم رهبری با مردم سیستان و بلوچستان یک دیدار کلیدی است، اظهار کرد: رسانه‌های غربی تحت امر دشمنان انقلاب تصمیم دارند با خبرسازی دروغ بین ولایت فقیه و مردم سیستان و بلوچستان تفرقه افکنی کنند اما مردم این منطقه هرگز خدمات رسانی مقام معظم رهبری در قبل از پیروزی انقلاب را فراموش نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های دشمن بحران سازی برای نظام جمهوری اسلامی است، افزود: جمهوری اسلامی به عنوان یک رقیب پنجه در چنگال استکبار در جلوگیری از غارت منابع ملت انداخته است بنابراین دشمن به دنبال فعال سازی گسل مذهبی، دینی، اعتقادی، حجاب و عفاف، فرهنگی و سیاسی در کشور است که نمونه بارز این گسل‌ها در فتنه‌های ۸۸ و ۷۶ و ۷۷ مشاده شد که به دلیل بی‌بصیرتی و بی‌تقوایی اتفاق افتاد.

امام‌جمعه گلپایگان ادامه داد: دشمن در حوزه سیاست بین‌المللی و داخلی به دنبال ایجاد تفرقه‌افکنی است بنابراین برای جلوگیری از گزند دشمنان و به حاد کشیده نشدن منافع نظام باید آگاه و مراقب باشیم.

کرامتی با بیان اینکه باید از هر اقدامی که جدول توطئه‌های دشمن را تکمیل می‌کند پرهیز شود تا خیانت و خسارتی به نظام وارد نشود، گفت: دو گانگی و بدعهدی اروپایی‌ها در برجام بخشودنی نیست، اروپایی‌ها همواره بله قربان گوی آمریکا بودند.


کد خبر 687645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.