مردم در انتخابات پیش رو دشمن را ناامید خواهند کرد

امام جمعه قم گفت: دشمن برای سالگرد اغتشاشات سال گذشته برنامه‌هایی داشت اما مهم‌ترین هدف‌گذاری دشمن انتخابات اسفندماه است که مشارکت مردم آنها را ناامید خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز _جمعه بیست و پنجم شهریورماه_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای قدس برگزار شد، اظهار داشت: بصیرت مردم کشورمان توطئه دشمنان را در سالگرد اغتشاشات نقش بر آب می‌کند.

وی افزود: دشمن برای سالگرد اغتشاشات برنامه‌هایی داشت اما مهم‌ترین اهداف دشمنان کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو است که مردم ما با حضور در صحنه مانند همیشه آنان را نامید خواهند ساخت.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه برخی از دولت‌های غربی در طول سال‌های گذشته آشکارترین حمایت‌ها را از جریان‌های برانداز داشتند گفت: دوگانگی این دولت‌ها در برخورد با عناصر داخلی و مردم معترض کشورشان، موجب آشکار شدن ماهیت استکباری آنان است.

وی با اشاره به اینکه مسئله حقوق زنان تنها یک بهانه و دستاویز برای دشمنان ملت ایران است تاکید کرد: تمام تجربیات گذشته به ما می‌گوید هدف دشمن تنها بی ثبات سازی کشور و نقض استقلال مردم ایران است.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه تمام مردم، دستگاه‌ها و شخصیت‌ها برای مقابله با توطئه‌های دشمن وظیفه دارند ابراز داشت: تمام تلاش ما باید در مسیری باشد که پیروزی ملت ایران بر دولت‌های استکباری تثبیت و پایدار شود.

وی به فرامین رهبر معظم انقلاب در برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت مهم‌ترین مسائل انتخابات هستند.

کد خبر 687642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.