لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان

امام جمعه کاشان با بیان اینکه زن، زندگی، آزادی کلماتی از متن اسلام است که دشمنان آن را سر می‌دهند، گفت: دشمنان با این شعار به دنبال از بین بردن جایگاه زن، زندگی عفیفانه و آزادی تحت حاکمیت الهی هستند که باید برای خنثی شدن این توطئه، دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی را تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه کاشان اظهار کرد: دشمنان امروز در زمینه‌های فرهنگی به‌ویژه حجاب و تبعیض میان زن و مرد به دنبال فریب ملت ایران هستند، اما به حول و قوه الهی هوشیاری کامل در این زمینه وجود دارد و مردم می‌دانند که حجاب یک اصل و ارزش در جامعه اسلامی است و باعث حفظ کرامت زنان عفیف کشور است و نقشه دشمنان در ترویج هوس‌بازی و بی‌ عفتی باز هم خنثی خواهد شد.

وی با بیان اینکه زن، زندگی، آزادی کلماتی از متن اسلام است که دشمنان آن را سر می‌دهند، افزود: دشمنان با این شعار به دنبال از بین بردن جایگاه زن، زندگی عفیفانه و آزادی تحت حاکمیت الهی هستند که باید برای خنثی شدن این توطئه، دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی را تبیین کنیم.

امام جمعه کاشان با یادآوری مطرح کردن شعار حقوق زن طی ماه‌های گذشته از سوی دشمنان، تأکید کرد: برخی جوامع غربی و شرقی در طول تاریخ با سر دادن شعارهای دروغ دفاع از حقوق زن، برای به دست آوردن منافع خود سو استفاده کردند و جوانان باید به این موضوع توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان مکار در حال ضعیف شدن هستند، گفت: وظیفه دستگاه‌های فرهنگی و نظارتی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بسیار سنگین است.

حسینی افزود: ملت‌های مسلمان دنیا باید قدرت خود را تا می‌توانند افزایش دهند تا دشمنان جرأت تاخت و تاز نداشته باشند و راهی جز مبارزه با استکبار و ابر قدرت‌ها نیست تا هیمنه پوشالی آن‌ها به‌خصوص آمریکای جنایتکار متلاشی شود.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی جهاد اسلامی را ادامه داده و با وجود تمام توطئه‌ها و مکر و حیله‌های دشمنان به یکی از قدرت‌های بزرگ دنیا تبدیل شده است.

امام جمعه کاشان با تسلیت رحلت پیامبر اسلام (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) گفت: مردم مؤمن و ولایتمدار ایران اسلامی از اول محرم تاکنون مشکی‌پوش و سوگوار عزای این روزها هستند و با برگزاری مراسم‌های مختلف منطقه ارادت خود را به اهل بیت (ع) نشان دادند.

وی افزود: شور اشتیاق به ائمه اطهار (ع) در دل تمام مؤمنان شعله‌ور است و شیعیان به برکت وجود نازنین حضرت رسول (ص) و ائمه اطهار (ع) غنی‌ترینِ مردم در دنیا هستند و راه سعادت و کمال را با پیروی از این خاندان پیش گرفته‌اند.

حسینی گفت: پیامبر اسلام (ص) آیین اسلام را آوردند تا انسان‌ها زیر پرچم دین پیروز و سربلند باشند و انقلاب اسلامی که برگرفته از ادامه راه انبیا است، در همین مسیر با دشمن شناسی، قوی شدن، بصیرت افزایی و درک توطئه‌های دشمنان پیش می‌رود.

کد خبر 687628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.