تحریم اقتصادی سکویی برای تقویت پایه‌های کشور شد

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه کودتا، ترور، تجزیه‌طلبی و آشوب نه تنها موجب سرنگونی نشد بلکه نظام اسلامی را تقویت کرد، گفت: تحریم اقتصادی نتوانست ما را تسلیم کنند بلکه به سکویی برای تحکیم پایه‌های اقتصادی کشور تبدیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد، ظهر امروز _بیست و چهارم شهریورماه_ در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار کرد: برای اربعین امسال بیش از ۴ میلیون نفر از مرزهای کشور عبور کردند که نیمی از آن از طریق خوزستان به عراق و عتبات عالیات سفر کردند و در این مسیر پذیرایی بی نظیر مردم از زائران نشانه عصر ظهور بود.

وی افزود: امروز جهان در آستانه تحول است نگاه کنید در ۶۰ سال گذشته کدام اراده پیروز شده و کدام شکست خورده است؟ ایران اسلامی در اثر انبوه فشارها نه تنها عقب گرد نکرد، بلکه به یکی از پنج کشور برتر در موضوعاتی مانند تکنولوژی و سلامت شده است.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه کودتا، ترور، تجزیه‌طلبی و آشوب نه تنها موجب سرنگونی نشد بلکه نظام اسلامی را تقویت کرد، ادامه داد: تحریم اقتصادی نتوانست ما را تسلیم کنند و به سکویی برای تحکیم پایه‌های اقتصادی کشور تبدیل شدند این امر یعنی اینکه اکنون تهدیدها همه به فرصت تبدیل شده است.

وی با اشاره اینکه در جنگ ۸ ساله کسی به ایران اسلامی سیم خاردار نمی‌فروخت با این حال صدام نتوانست ما را شکست دهد، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با تولید موشک‌های دور برد و پهپاد فوق مدرن برتری ۷۰ ساله آمریکا را در منطقه به چالش کشیده است و در حالی که می‌خواست خاورمیانه جدید را شکل دهند، اراده ایران جهت حفظ منطقه پیروز شد و اکنون در باتلاق خودساخته در عراق و افغانستان گرفتار شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه جبهه مقاومت با تأمین امنیت پیاده‌روی اربعین سیلی تاریخی را بر صورت آمریکا و رژیم صهیونیستی زد، اضافه کرد: چه کسی کار داعش را به پایان رساند گروهی که دست‌ساز آمریکا بود اما نتوانست بر عراق چیره شود و به وسیله‌ی نیروی مقاومت نابود شد.

وی خاطرنشان کرد: حجاب از اهمیت بالایی برخوردار است، انسان دارای غرایز گوناگون از جمله شهوت است، شهوت انسان اگر رها شود هیچ مانعی برای آن وجود نخواهد داشت، قانون کشور، شرع و قرآن این است که امروز بانوان ما حجاب برتر داشته باشند.

کد خبر 687626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.