توزیع نفت سفید در مناطق محروم البرز آغاز می‌شود

رییس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز گفت: برنامه‌ریزی برای توزیع نفت در مناطقی که از نعمت گاز محروم هستند صورت گرفته است.

محسن وزارتی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، گفت: با در نظر گرفتن کاهش دما و نزدیک شدن به فصل سرما توزیع نفت سفید در مناطقی که گازرسانی نشده است انجام می‌شود.

وی ضمن اعلام این موضوع که آمادگی سوخت رسانی در ۶ ماه دوم سال را داریم، اضافه کرد: مناطق شهری، کوهستانی و صعب‌العبور استان البرز مشمول این امر خواهند شد.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز با اشاره به اینکه استان البرز در دامنه‌های رشته کوه‌ها قرار گرفته و دارای زمستان‌هایی سرد در مناطق صعب‌العبور و کوهستانی است، گفت: تمهیدات لازم برای مجاری عرضه سوخت‌رسان مخصوصاً تأمین به موقع نفت سفید و گاز مایع خانوار فاقد گاز شهری در شش ماه دوم سال دیده شده است.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده تمامی ۱۱ هزار ۵۰۰ خانوار فاقد گاز شهری استان البرز که جمعیت آنها ۱ الی ۷ نفره است تا پایان سال جاری می‌توانند حداقل به مقدار ۲۰۰۰ لیتر نفت سفید و حداقل ۲۶۰ کیلوگرم گاز مایع در طول فصل‌های پاییز و زمستان دریافت نمایند.

وزارتی اظهار کرد: پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز از نظر تأمین سوخت و ذخیره سازی هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد و سوخت رسانی طبق برنامه در تمامی مسیرها در شهرها و روستاهای این استان در قالب ۱۱۷ باب جایگاه عرضه سوخت مایع و سی ان جی و نیز ۴۱ باب فروشندگی نفت سفید و ۲۲۰ عامل توزیع گاز مایع (LPG) در حال انجام است.

کد خبر 687616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.