کاهش ۵ درجه‌ای دما در اصفهان/ وزش باد پدیده غالب است

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش سه تا پنج درجه‌ای دما طی ۲۴ ساعت آینده در نیمه شمال و شرق کاهش خبر داد.

نوید حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: براساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، وضعیت جوی استان طی پنج روز آینده، آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بر این اساس امروز در ساعات عصر و اوایل شب شرایط وزش باد نسبتاً شدید در نواحی غربی و جنوب استان مورد انتظار است.

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: از میانه روز جمعه تا اواسط هفته آینده شدت وزش باد در نواحی شرقی و شمال استان افزایش پیدا خواهد کرد که در نواحی مستعد با رخداد گردوخاک موقت، کاهش دید و کیفیت هوا مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه دما در ۲۴ ساعت آینده بین سه تا پنج درجه سانتی‌گراد در نیمه شمال و شرق کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۸ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۱۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با دمای ۴۱ درجه سانتی‌گراد و بویین‌میاندشت با دمای شش درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 687614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.