جدیت ایران در برخورد با عناصر تروریست و حامیان آن‌ها

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رویکرد سپاه پاسداران در اولتیماتوم به تروریست‌ها و حامیان آن‌ها در شمال عراق تصمیم ارزشمند و استراتژیکی است که با حضور واحدهای نیروی زمینی سپاه در شمال غرب، جدیت ایران در برخورد با این عناصر را به نمایش گذاشت.

روح‌الله حضرت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اولتیماتوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به گروهک‌های تروریستی شمال عراق اظهار کرد: سال‌ها است که تروریست‌های بی‌وطن در شمال عراق و در منطقه مرزی ایران تحرکات بزدلانه‌ای انجام می‌دادند و به خاک عراق می‌گریختند.

وی افزود: اتفاقات سال ۱۴۰۱، نشان داد که مقیاس فعالیت این تروریست‌ها یک مقیاس منطقه‌ای نیست و این گروهک‌ها مثل همیشه تاریخ با دریافت جیره و مواجب به خدمت آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر دولت‌های متخاصم درمی‌آیند.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولتیماتوم به این تروریست‌ها و حامیان آن‌ها در شمال عراق، تصمیم ارزشمند و استراتژیکی است که با حضور واحدهای نیروی زمینی سپاه در شمال غرب، جدیت ایران در برخورد با این عناصر را به نمایش گذاشت.

وی تصریح کرد: گروهک‌هایی که سال‌ها است علاوه بر ایجاد ناامنی در مرزها، در خدمت کارتل‌های مواد مخدر درآمدند و سهم عمده‌ای در گردش مواد مخدر در منطقه دارند و در زمان اغتشاشات به دنبال ورود اسلحه به کشور بودند، محکوم به نابودی هستند.

حضرت‌پور افزود: علاوه بر مردم آذربایجان‌غربی که هزاران شهید را در راه مبارزه با این اشرار تقدیم کرده‌اند، اما مشتی خاک به آنان ندادند، مردم روستاهای کردنشین مرزی و مرزنشینان شمال عراق نیز سال‌ها از غارت، تعرض و تعدی این گروهک‌ها جان به لب شده‌اند.

وی ادامه‌داد: هر دهانی که به حمایت از تروریست‌های بی‌وطن شمال‌عراق باز شود، محکوم به خرد شدن خواهد بود، فرقی نمی‌کند این حرف‌ها از دهان چه کسی بیرون بیاید.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تعداد زیادی از خانواده‌های ایرانی به‌ویژه در آذربایجان‌غربی از جمله خودم، خانواده‌ها و عزیزان خود را در مسیر مبارزه با این اشرار تقدیم کردند و امروز به برکت خون آن شهدای عزیز، سپاه پاسداران در مسیر مبارزه با اشرار با قدرت جلو می‌رود.

کد خبر 687584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.