بسترهای ورزش‌های ساحلی در رودسر فراهم شده است

رئیس شورای اسلامی شهر رودسر گفت: با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر، تجهیزات، امکانات و بسترهای لازم برای برگزاری ورزش‌های ساحلی از جمله فوتبال، بسکتبال و والیبال در ساحل رودسر فراهم شده است.

اسماعیل صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آسفالت معابر همواره یکی از مطالبات اصلی شهروندان رودسر است، تا پایان امسال، روکش آسفالت کوچه و معابر خاکی شهر رودسر به مساحت حدود ۱۵۰ هزار متر مربع اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح جمع‌آوری هدایت آب‌های سطحی نقاط مختلف شهر رودسر از جمله گسکرمحله و احمدآباد با انجام لوله‌گذاری، سال جاری اجرا می‌شود، افزود: احداث جاده ساحلی از خیابان شهدا تا گسکرمحله با هدف حفظ و جلوگیری از تصرف ساحل و ایجاد کمربندی به منظور دسترسی آسان شهروندان و گردشگران به ساحل و کاهش ترافیک شهری در حال اجرا است.

رئیس شورای اسلامی شهر رودسر خاطرنشان کرد: تاکنون دو کیلومتر از نوار ساحلی رودسر به سیستم روشنایی تجهیز شده و اجرای فاز دوم این طرح با نصب فونداسیون آماده و تیرهای برق پایه‌کوتاه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه توجه به ورزش‌های ساحلی از جمله برگزاری مسابقات اتومبیلرانی آفرود برای شهرداری و شورای اسلامی شهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: ورزشگاه فوتبال ساحلی در حال تجهیز بوده و زمین و امکانات لازم برای برگزاری ورزش بسکتبال و والیبال ساحلی آماده شده است.

صفری گفت: توسعه فضای سبز و بازسازی و بهسازی و احداث پارک محله‌ای در مناطق مختلف شهر رودسر ازجمله گسکرمحله، شهرک شهید انصاری، پارک‌های مسافر و شادی در برنامه و دستور کار شهرداری و شورای اسلامی رودسر قرار دارد.

کد خبر 687564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.