بیانیه جدید سازمان‌لیگ در خصوص جریمه انضباطی تیم فوتبال سپاهان

سازمان‌لیگ فوتبال با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرد: باشگاه سپاهان هیچ‌گونه اصلاحیه‌ای در قرارداد کارگزار بازیکن خود انجام نداده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ساعات پایانی سه‌شنبه‌شب هفته جاری بود که اعلام شد تیم فوتبال سپاهان اصفهان با رأی کمیته انضباطی محکوم به کسر چهار امتیاز و پرداخت ۴۰ میلیارد تومان شده است؛ این رأی پس از شکایت باشگاه‌های لیگ برتری از جمله استقلال، پرسپولیس، تراکتور و پیکان و همچنین ورود کارگروه بازرسی نظارت بر قوانین از سپاهان صادر شد.

کمیته انضباطی در رأی صادره از تخلف در قرارداد شش بازیکن سپاهان یعنی رضا اسدی، هادی محمدی، پیام نیازمند، رضا شکاری، کاوه رضایی و احسان پهلوان به وضوح صحبت و اعلام کرد که تا زمان اصلاح قرارداد آن‌ها حتی حق بازی در ادامه لیگ برای سپاهان را ندارند.

پس از آن باشگاه سپاهان در خصوص رأی غیرقطعی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اطلاعیه تفصیلی خود را صادر کرد و اعلام کرد مواردی که از سوی کمیته‌انضباطی مطرح شده از سوی باشگاه سپاهان رعایت شده است. همچنین محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در برنامه‌های تلویزیونی مدعی شد تمام رأی کسر امتیاز و جریمه ۴۰ میلیارد تومانی علیه سپاهان غیرقطعی و قابل شکست در استیناف است. وی همچنین با کنایه به رقبای سپاهان عنوان کرد که ما چیزی به عنوان تحویل خانه، خودرو، پرداخت پول در ترکیه، امارات، کانادا و پرداخت توسط هوادار متمول نداریم.

با این وجود سازمان لیگ در بیانیه امروز خود نوشت:

" باشگاه سپاهان هیچ‌گونه اصلاحی مورد پذیرش سازمان لیگ در خصوص رقم کارگزاری بازیکن (هادی محمدی) نداشته است. پیرو بیانیه‌های مکرر باشگاه سپاهان به اطلاع می‌رساند برخلاف ادعای این باشگاه مبنی بر اصلاح رقم مالی مربوط به کارگزاری بازیکن (هادی محمدی) از مبلغ ۱۷ میلیارد تومان به یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان به اطلاع می‌رساند قرارداد قانونی و ثبت شده در سازمان لیگ که با امضا و ممهور به مهر باشگاه و کارگزار مربوطه و بازیکن می‌باشد و به صورت فارسی و لاتین در قالب عدد و حروف قید شده و دارای اعتبار می‌باشد همان مبلغ ۱۷ میلیارد تومان است ضمناً علاوه بر آن باشگاه سپاهان در قرارداد بازیکن دیگری (احسان پهلوان) مبلغ سه میلیارد تومان با همان کارگزار با توافق طرفین (باشگاه، کارگزار، بازیکن) قید و ثبت شده است که در مجموع تعهد باشگاه سپاهان صرفاً در قبال این کارگزار از بابت قراردادهای دو فصل بازیکنان فوق الذکر مبلغ ۲۱۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال معادل (بیست‌ویک میلیارد و سیصد میلیون‌تومان می‌باشد)."

کد خبر 687536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.