ورزشگاه خانگی حریف آسیایی سپاهان به VAR مجهز شد

سیستم‌های مربوط به VAR امروز از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا وارد کشور عراق شد تا در ورزشگاه خانگی نیروی‌هوایی مستقر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان هفته آینده روز دوشنبه بیست‌وهشتم شهریورماه از ساعت ۱۹:۳۰ در چارچوب هفته اول فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا در ورزشگاه فرانسو حریری شهر اربیل کردستان به‌مصاف تیم فوتبال نیروی‌هوایی عراق می‌رود.

از همین‌رو در فاصله چند روز تا برگزاری این بازی حساس، از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد که سیستم کمک‌داور ویدئویی امروز وارد عراق می‌شود تا در ورزشگاه فرانسو حریری محل برگزاری بازی‌های نیروی‌هوایی عراق در لیگ‌قهرمانان آسیا مستقر و نصب شود. ورزشگاه فرانسو حریری در اربیل عراق، ورزشگاه خانگی تیم فوتبال اربیل یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر عراق است.

ورزشگاه خانگی حریف آسیایی سپاهان به VAR مجهز شد

استادیوم فرانسو حریری یک ورزشگاه چند منظوره در اربیل، منطقه کردستان کشور عراق است و در حال حاضر بیشتر برای مسابقات فوتبال توسط اربیل اس‌سی که در لیگ برتر عراق بازی می‌کند استفاده و همچنین دارای امکاناتی برای دوومیدانی نیز است و سپاهان باید نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ‌قهرمانان آسیا را آنجا برگزار کند.

کد خبر 687526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.