طلسم‌شکنی فولاد با پیروزی مقابل تیم دسته‌دومی

تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از ناکامی در پیروزی در هشت بازی اخیر، امروز موفق شد نیکاپارس چالوس را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان عصر امروز _ پنج‌شنبه بیست‌وسوم شهریورماه_ در چارچوب بازی تدارکاتی به‌مصاف نیکاپارس چالوس که در لیگ دسته‌دوم فوتبال کشور حضور دارد رفت و با گل‌های گادوین منشأ، سعید واسعی و علیرضا باویه از سد حریف خود گذشت.

دو تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان که تمرینات خود را در تعطیلات لیگ برتر در تهران برپا کرده‌اند، عصر روز گذشته_چهارشنبه بیست‌ودوم شهریورماه_ در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی بدون‌گل به پایان رسیده بود.

فولادی‌ها پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، سه دیدار انجام دادند که حاصل آن یک باخت و دو تساوی بود و سپس چهار باخت در لیگ برتر کسب کردند و جایگاه شانزدهمی را به خود اختصاص دادند. آن‌ها روز گذشته هم در برابر یک تیم لیگ‌برتری دیگر برنده نشدند تا نشان دهند راه برنده شدن را فراموش کرده‌اند اما این اتفاق بالاخره افتاد.

آخرین پیروزی تیم فوتبال فولاد خوزستان به هشت بازی قبلی این تیم برمی‌گردد. فولاد خوزستان در هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر توانسته بودند با نتیجه یک بر صفر برابر نفت مسجدسلیمان که در انتهای فصل به لیگ دسته‌اول سقوط کرد را شکست دهد و تا امروز رنگ پیروزی را ندیده بود و در نهایت این طلسم را شکست.

کد خبر 687523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.