واکنش روزنامه‌های پرتغالی به گلزنی مهدی طارمی و پاسخ به انتقادات توسط مهاجم ایرانی پورتو

روزنامه‌های پرتغالی در شماره‌های امروز خود از عملکرد مهدی طارمی در بازی‌های اخیر تیم ملی فوتبال ایران و پاسخ وی به انتقادات اخیر تمجید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال ایران روز _سه‌شنبه، بیست‌ویکم شهریورماه_ از ساعت ۱۹:۳۰ در چارچوب بازی‌های دوستانه فیفادی، در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی میزبان تیم ملی آنگولا بود و موفق شد در این جدال نه‌چندان مهم، با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی دست پیدا کند.

مهدی طارمی پس از درخشش در این بازی در میکسدزون ورزشگاه آزادی پاسخ اظهارات نژادپرستانه کارلوس خاویر کاپیتان سابق تیم اسپورتینگ و کارشناس فعلی شبکه تلویزیونی این باشگاه پرتغالی را داد و اظهار کرد: واقعیت این است که او یک‌سری صحبت‌ها انجام داد که به ملیت مربوط بود و تنها به من ربط نداشت. فدراسیون از من پرسید مایل هستی بیانیه بدهیم؛ من هم گفتم برای من فرقی ندارد و یک جنبه ملی دارد. اگر دوست دارید، جواب بدهید، چون به‌هر حال این توهین نژادپرستانه بود. برای من چیز خاصی نبود. بیانیه‌ای هم که باشگاه اسپورتینگ منتشر کرد در واقع بی‌احترامی به خودشان بود تا من چرا که تصمیمات داوری با کمک VAR گرفته می‌شود و به‌هر حال با گلزنی‌های خودم جبران خواهم کرد.

همچنین روزنامه‌های ورزشی معتبر کشور پرتغال در شماره‌های امروز _پنج‌شنبه بیست‌وسوم شهریورماه_ مهدی طارمی را تیتر یک‌شان قرار دادند و پاسخ او به اظهارات اخیر اسپورتینگی‌ها را روی جلد آوردند.

روزنامه «اُ ژوگو» ضمن چاپ تصویر طارمی نوشت: «طارمی مهاجم پورتو به انتقادات درباره شبیه‌سازی‌ها پاسخ داد؛ اسپورتینگ به داوران بی‌احترامی کرد و انتقادات را به سمت آلوالده (اشاره به اسپورتینگ) برگرداند».

روزنامه «رکورد» پرتغال با انتشار تصویر طارمی روی جلد خود نوشت: «حمله طارمی به شیرها (لقب اسپورتینگ). واکنش مهاجم پورتو به بیانیه اسپورتینگ».

روزنامه «آبولا» نیز بخشی از جلد امروز خود را به طارمی اختصاص داد و نوشت: «انتقاد طارمی مهاجم پورتو از اسپورتینگ در جنجال شبیه‌سازی».

کد خبر 687515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.