شروط سخت‌گیرانه AFC برای دیدار پرسپولیس - النصر / افسر و نماینده AFC به تهران رسیدند

نماینده و افسر AFC در شرایطی که کنفدراسیون فوتبال آسیا شروط سخت‌گیرانه‌ای برای دیدار پرسپولیس و النصر وضع کرده، امروز وارد ایران شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در هفته اول رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا روز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم شهریورماه_ در ورزشگاه آزادی تهران میزبان النصر عربستان خواهد بود که این بازی با توجه به حضور ستاره‌های النصر از اهمیت زیادی برخوردار است و در پی همین موضوع در روزهای اخیر چندین جلسه هماهنگی برای هر چه بهتر برگزار شدن این بازی تشکیل شد.

پیش از ظهر امروز جلسه‌ای با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، حراست، باشگاه پرسپولیس، شورای تأمین و… برگزار شد تا هماهنگی‌های لازم برای حضور ستارگان فوتبال دنیا در تهران صورت بگیرد. قرار است جلسه دیگری تا روز یکشنبه برگزار شود و آخرین مسائل و موارد مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

به‌دنبال این جلسات مشخص شد که هتل اسپیناس‌پالاس محل اسکان تیم النصر عربستان خواهد بود و حفاظت ویژه‌ای از محل اسکان این تیم و بازیکنانش صورت خواهد گرفت. همچنین به احتمال فراوان، مشاور عالی رئیس فدراسیون فوتبال عربستان برای تماشای این دیدار حساس به تهران خواهد آمد تا در ورزشگاه آزادی این بازی را از نزدیک تماشا کند.

از آنجایی که این بازی پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران انجام خواهد شد، به‌همین دلیل سخت‌گیری بسیار زیادی برای حضور افراد در ورزشگاه آزادی انجام خواهد پذیرفت به‌طوری که نمایندگان ای‌اف‌سی اعلام کرده‌اند که فقط مقامات ارشد فدراسیون فوتبال و مسئولان بلندپایه دو تیم می‌توانند جهت تماشای این بازی در قسمت‌های مشخص شده ورزشگاه حضور پیدا کنند و به‌همین دلیل مقررات سخت‌گیرانه‌ای برای وجود افراد به محل برگزاری بازی اعمال خواهد شد.

همچنین تاکاکی نماینده و افسر AFC در بحث سیستم VAR دیدار پرسپولیس ایران و النصر عربستان صبح امروز با استقبال مسئولان باشگاه پرسپولیس وارد تهران شد. قرار است ایلگیز تانتاشف، داور ازبکستانی و تیم داوری این بازی نیز یک‌شنبه هفته آتی به تهران سفر کنند.

لازم به‌ذکر است امروز نیز برخی مسئولان فدراسیون فوتبال با حضور در ورزشگاه آزادی به بررسی آخرین وضعیت جایگاه‌های نصب VAR پرداختند و قرار است نماینده ژاپنی نیز به‌زودی با حضور در ورزشگاه این امر را مورد نظارت قرار بدهد.

کد خبر 687512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.