تشکیل ۸ جلسه کمیسیون ماده ۷ در شهر قم

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قم گفت: کمیسیون ماده هفت با سیاست حفظ باغات و نگهداری از فضای سبز، تاکنون بیش از هشت جلسه در پنج ماهه سال جاری با موضوعات مرتبط با فضای سبز، رسیدگی به مطالبات مردمی و تغییر کاربری فضای سبز برگزار کرده است.

مهدی اصفهانیان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح عملکرد ۵ ماهه نخست سال جاری کمیسیون ماده هفت معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قم بیان کرد: کمیسیون ماده هفت در راستای حفظ و گسترش فضای سبز شهر فعالیت کرده و متشکل از معاونت خدمات شهری، مدیرعامل سازمان سیما و منظر، قاضی دادگستری، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر و دو ناظر از شورای اسلامی شهر است.

وی ادامه داد: کمیسیون ماده هفت با سیاست حفظ باغ‌ها و نگهداری از فضای سبز، تاکنون بیش از هشت جلسه در پنج ماهه سال جاری با موضوعات مرتبط با فضای سبز، رسیدگی به مطالبات مردمی و تغییر کاربری فضای سبز برگزار کرده تا در این زمینه، شاهد تغییر کاربری باغات و فضای سبز نباشیم.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری قم با اشاره به اینکه سرانه فضای سبز در شهر قم، ۲۰ و نیم متر مربع است، گفت: با توجه به بحران تأمین آب، حفظ فضای سبز از اولویت اصلی این معاونت است که در همین راستا در صورت بروز تخلف، تصرف و تخریب فضای سبز، مسئولیت رسیدگی با کمیسیون ماده هفت است و علاوه بر جریمه‌های مادی، جریمه توسعه چندبرابری مجدد فضای سبز تخریب شده نیز در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: علاوه بر نظارت بر جلوگیری از بروز تخلف و تخریب فضای سبز؛ با توجه به سیاست حفظ باغات، در تأمین آب، کود و ارسال گیاه پزشک به باغات استان به کمک مالکان رفتیم.

کد خبر 687500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.