تصمیم بزرگی که مسی برای کمک به تیم ملی آرژانتین اتخاذ کرد

لیونل مسی پس با از دست دادن تولد پسرش (متئو) برای نشستن روی نیمکت آرژانتین در مقابل بولیوی، مورد تحسین قرار گرفت‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیونل مسی، در آخرین بازی مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ مقابل بولیوی، برای کشورش هیچ نقشی نداشت و پس از چند هفته دشوار در تیم میامی، اسکالونی تصمیم گرفت به او استراحت بدهد.

مسی می‌توانست تصمیم بگیرد که به خانه برود و در کنار خانواده‌اش باشد، اما کاپیتان آلبی سلسته همراه با هم‌تیمی‌هایش به استادیوم لاپاز رفت تا دیدار برابر بولیوی را تماشا کند.

رودریگو دی پل از تصمیم مسی بخاطر عدم بازگشت به ایالات متحده برای جشن تولد پسرش، استقبال کرد. این هافبک به tyc Sportsگفته است : «مسی یک رهبر مطلق و نمونه‌ای از عشق و مراقبت برای تیم است. او می‌توانست برود و از تولد متئو (پسرش) لذت ببرد، اما با این حال به اینجا آمد.»

امیلیانو مارتینز با دیدن مسی در اردوی آرژانتین افزود: «عطش لئو برای موفقیت، مثال زدنی است. او می‌توانست به خانه برود، اما ما را همراهی کرد، این مایه افتخار ماست.» آن خل دی ماریا هم گفت: «او تا آخرین روز تلاش کرد تا مقابل بولیوی بازی کند اما اسکالونی مانع آن شد.»

آرژانتین، مدافع عنوان قهرمانی جام‌جهانی، بدون مسی به پیروزی ۳ بر صفر دست یافت و شروع عالی را برای راهیابی به جام‌جهانی بعدی رقم زد.

لئو اکنون به فلوریدا بازخواهد گشت تا در لیگ MLS، روز شنبه برای میامی مقابل آتلانتا یونایتد به میدان برود.

کد خبر 687463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.