مردم ایران در دفاع از تمامیت ارضی کشور و امنیت ملی هم‌سنگر هستند

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با توجه به منطقه جغرافیایی که شهدا به تازگی از آن منطقه کشف شدند، گفت: حضور پرشور مردم عزیز و برادران و خواهران اهل سنت در مناطق مرزی همه نشانه یک مطلب واحد بود که همه آحاد ملت در دفاع از تمامیت ارضی و امنیت ملی همگام و همسنگر هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار سید محمد باقرزاده امروز _پنجشنبه، بیست‌وسوم شهریورماه_ در آئین تشییع شهدای گمنام تازه تفحص شده مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور در شهر ارومیه اظهار کرد: شهدا اهل ایمان بودند و استوار ایستادند و امروز آن‌ها مرزوقند و ما محروم هستیم.

وی با اشاره به مناسبت امروز یعنی رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) افزود: براساس روایات ائمه پیامبر شهید شده‌است و امروز شهدا افتخار می‌کنند در سالروز شهادت خاتم‌الانبیاء (ص) تشییع می‌شوند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: این شهیدان در عالم بقا و ملکوت مباهات می‌کنند در چنین روزی و در شهر ولایی مردم شجاع و فتنه‌شکن تشییع می‌شوند.

وی با بیان اینکه شهدا امروز افتخار می‌کنند که بر شانه‌های استوار مردم همیشه در صحنه تشییع می‌شوند، تصریح کرد: شهدا از زمانی که از این دنیا کندند و به مصاف دشمن رفتند، به خود تردید راه ندادند و هدفشان شهادت در راه اسلام بود.

باقرزاده با توجه به منطقه جغرافیایی که شهدا از آن منطقه کشف شدند، ادامه داد: حضور پیکر شهدا در خط مقدم این پیام را برای ما دارد که تا آخرین قطره خون در سنگر ماندیم، مقاومت کردیم و جنگیدیم، اما عقب نیامدیم.

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم عزیز و برادران و خواهران اهل سنت در مناطق مرزی همه نشانه یک مطلب واحد بود که همه آحاد ملت در دفاع از تمامیت ارضی و امنیت ملی همگام و همسنگر هستند.

در دفاع از ارزش‌های نظام با احدی شوخی نداریم

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: پیام دیگر ملت ایران به دشمنان این است که ما در دفاع از ارزش‌های نظام با احدی شوخی نداریم و در راه ارزش‌های دین و انقلاب ثابت قدم هستیم.

وی با اشاره به توصیه‌های شهدا به ملت ایران گفت: همه شهدا خواسته‌شان عمل به سفارشات ولایت فقیه و حجاب در جامعه اسلامی بود.

باقرزاده افزود: دشمنان در تلاش بودند سال گذشته کشور را با موضوع حجاب به آشوب بکشانند و انتقام شهیده‌هایی همچون فاطمه اسدی را از ملت ایران بگیرند، شهیده‌ای که توسط حزب منحله کومله به جرم تلاش برای آزادی همسرش به شهادت رسیده شد.

وی با اشاره به جنایات احزاب و گروهک‌های ضدانقلاب در مناطق مرزی غرب کشور ادامه داد: حزب منحله دمکرات شهید نادر علیزاده را پس از دستگیری در شهر مهاباد و اعمال شکنجه‌های مختلف به پشت خودرو بسته و در سطح شهر چرخاندند، سپس پیکر وی را در داخل بشکه قیر مذاب انداخته و به شهادت رساندند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: این صفحات جنایت این گروهک‌ها است، کجایند مدعیان حقوق بشر که الان از حلقوم نحس‌شان صدای زن، زندگی، آزادی سر داده و این احزاب تروریستی را مورد حمایت خود قرار می‌دهند.

وی در ادامه سخنان خود سفینه نجات در عصر حاضر را امام حسین (ع) و کسانی که به وی اقتدا کردند عنوان کرد و افزود: حضور در تشییع شهدا بسیار مهم است و در یکی از موارد شهیدی به خواب خواهرش آمده و عنوان کرده بود که تمام شرکت‌کنندگان در تشییع پیکر شهدا مورد شفاعت ما هستند.

کد خبر 687458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.