مسئولان برای حضور قدرتمند تیم سپاهان در جام باشگاه‌های آسیا کمک کنند

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جا داشت مسئولان کمک می‌کردند تا تیم سپاهان ایران که نه‌تنها نماینده اصفهان، بلکه نماینده جمهوری اسلامی ایران است، با تمام قوا و آرامش روحی به مصاف حریفان برود که حکم اخیر بی‌شک در این روند خلل ایجاد می‌کند.

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شامگاه روز سه‌شنبه هفته جاری مطلع شدیم حکمی عجیب علیه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان صادر شده است.

وی با بیان اینکه تیم فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب بازی‌های باشگاه‌های آسیا باید به مصاف حریفانی برود که با تمام قوا برای پیروزی در برابر آن‌ها می‌جنگند، افزود: جا داشت مسئولان کمک می‌کردند تا تیم سپاهان ایران که نه تنها نماینده اصفهان که نماینده جمهوری اسلامی ایران است با تمام قوا و آرامش روحی به مصاف حریفان برود که حکم اخیر قطعاً در این روند خلل ایجاد می‌کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: از مسئولان انتظار داریم با نگاه ویژه‌ای که به تیم‌های شهرستانی دارند، کمک کنند تا تیم فولاد مبارکه سپاهان ایران حضور مقتدرانه‌ای در بازی‌ها داشته باشد و بازیکنان با قدرت برای پیروزی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میدان‌های پیش‌رو به صحنه بیایند.

کد خبر 687415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.