ششمین اجلاس روسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلانشهرها در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از برگزاری ششمین اجلاس روسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلانشهرهای شهر به میزبانی اردبیل خبر داد و گفت: اجلاس مذکور هفته اول مهرماه با حضور روسای کمیسیون ها و معاونان شهرسازی کلانشهرهای اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میر محمد سیدهاشمی امروز _ چهارشنبه بیست ودوم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران از برگزاری ششمین اجلاس رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلانشهرهای شهر به میزبانی اردبیل خبر داد و اظهار کرد: این اجلاس هفته اول مهرماه با حضور رؤسای کمیسیون‌ها و معاونان شهرسازی کلانشهرهای اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه با دبیرخانه مجمع کلانشهرهای کشور در حال اجرا است، افزود: هدف اصلی از برگزاری این اجلاس رفع چالش‌های شهر اردبیل در حوزه عمران، شهرسازی و معماری است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر در طراحی فضاهای شهری مؤلفه‌های پایداری، ایمن و همه جانبه باید مد نظر قرار گیرد، گفت: خروجی این اجلاس ملی قطعاً می‌تواند در توسعه شهری اردبیل و ایجاد فضاهای مناسب برای شهروندان مؤثر واقع شود و مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه با ارائه سلسله بندهایی در بیانیه این اجلاس و به برکت حضور مهمانان و مسئولان کشوری قطعاً شاهد تخصیص بودجه‌های ملی برای توسعه شهری اردبیل خواهیم بود، ادامه داد: بازدید از مناطق کم برخوردار جز برنامه‌های این اجلاس است.

سید هاشمی اضافه کرد: در راستای بهره‌مندی از خروجی این اجلاس برای رفع چالش‌های شهری آماده استقبال از نکته نظرات تمامی شهروندان، مسئولان و مدیران شهری، فعالان اجتماعی و علمی هستیم.

کد خبر 687390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.