دستگیری ۲۱ سارق منزل در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۱ سارق در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌ منزل در این استان خبر داد و گفت: این افراد به ۲۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا حدادی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها است، اظهار کرد: مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع سرقت نقش تأثیرگذاری در کاهش این جرم دارد.

وی افزود: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه در این طرح سه روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۲۱ سارق دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده، سارقان به ۲۴ فقره سرقت مختلف اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: مردم باید همواره در جهت پیشگیری از وقوع سرقت و محدود شدن دایره فعالیت سارقان به هشدارهای پلیس توجه کنند و هرگونه مورد مشکوک را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 687386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.