ظرفیت‌های دفاع مقدس استان اصفهان در کشور کم‌نظیر است

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان‌اینکه ظرفیت‌های دفاع مقدس استان در کشور کم‌نظیر است، خواستار برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس شد.

به گزارش ایمنا، سردار مجتبی فدا در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های فرهنگی شهرستان اصفهان با اشاره به حماسه مردم اصفهان در تشییع شهدای ۲۵ آبان به عنوان یکی از برگ‌های افتخارآمیز این شهر در دوران دفاع مقدس بر ضرورت برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس تأکید کرد.

وی ظرفیت‌های دفاع مقدس استان اصفهان را در کشور کم‌نظیر دانست و با توجه به نامه تأکیدآمیز رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بر برگزاری باشکوه این هفته، خواستار به‌کارگیری همه ظرفیت‌های استان برای بزرگداشت این هفته شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان (عج) گفت: دشمن به ویژه بعد از فتنه ۸۸ و به خصوص بعد از اغتشاشات سال‌های اخیر به دنبال رویدادسازی است تا با این کار بتواند دوباره اغتشاشات را در کشور شعله‌ور کند بنابراین باید هر آنچه در توان داریم در بزرگداشت مناسبت‌های ملی-مذهبی اعمّ از هفته دفاع مقدس، ایام سوگواری پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع)، شهادت امام رضا (ع)، هفته وحدت و غیره به کار بندیم.

این یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه اهل بیت (ع) بر ضرورت شادی کردن در ایام شادی ایشان تأکید کرده‌اند، گفت: یکی از شبهات دشمنان علیه اسلام این است که این دین، دین گریه است، از این رو باید با بزرگداشت جشن‌هایی مانند میلاد پیامبر اسلام این شبهه را باطل کنیم.

کد خبر 687354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.