۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
سنت قبرستان‌گردی در دانمارک

در حالی که گورستان ها مکان های ترسناکی در بسیاری از کشورها محسوب می‌شوند اما در دانمارک بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند در قبرستان‌ها استراحت کنند و به معاشرت بپردازند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اکثر کشورهای جهان از گورستان تنها برای مقاصد دفن مردگان استفاده می‌کنند. هیچ کس واقعاً بازدید از چنین مناطقی را دوست ندارد مگر اینکه بخواهد با مراجعه به مزار مردگان، یاد آن‌ها را زنده نگه دارد. قبرستان‌ها اغلب از لحاظ بصری نیز هیچ جاذبه‌ای ندارند و به لحاظ دفن اجساد ترسناک هستند.

سنت قبرستان‌گردی در دانمارک

قبرستان‌های دانمارک یکی از مقاصد محبوب در بین گردشگران و شهروندان هستند. در حالی که گورستان‌ها معمولاً به عنوان نقاط ترسناک در اکثر کشورهای جهان دیده می‌شوند، دانمارکی‌ها آنها را به مناطق منحصربه‌فرد و دیدنی تبدیل کرده‌اند. در اکثر قبرستان‌های این کشور چمنزارها و باغ‌های زیبایی احداث شده است تا مردم بتوانند در کنار یکدیگر، هم‌نشینی بانشاطی داشته باشند.

سنت قبرستان‌گردی در دانمارک

علاوه براین، برای اینکه مردم بتوانند هرچه بیشتر در این مکان‌ها حضور داشته باشند، بسیاری از آن‌ها میزبان رویدادهای فرهنگی و سرگرمی بسیاری هستند.

شناخته‌شده‌ترین گورستان دانمارک، «اسیستنس» است که محل دفن افراد مشهوری مانند هانس کریستین اندرسن و سورن کی‌یرکگور است. این مکان، فضایی سرگرم‌کننده برای بازدید، قدم زدن، دوچرخه سواری، دویدن یا برگزاری پیک‌نیک در کپنهاگ است و توانسته به عنوان یکی از جاذبه‌های دانمارک، گردشگران بسیاری را به سمت خود بکشاند.

سنت قبرستان‌گردی در دانمارک

کد خبر 687312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.