لایحه تشکیل وزارت بازرگانی باید در دستور کار مجلس قرار گیرد

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه لایحه تشکیل وزارت بازرگانی لاینحل نیست، گفت: دولت تغییر عقیده‌ای در خصوص این لایحه ندارد و انتظار می‌رود روال عادی بررسی آن در مجلس طی شود.

به گزارش ایمنا، سید محمد حسینی روز امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی، اظهار کرد: لایحه تشکیل وزارت بازرگانی لاینحل نیست. دولت این لایحه را به مجلس داده است و در کمیسیون نهایی شده و هیأت رئیسه مجلس باید آن را در دستور کار دهد.

وی در ادامه بیان کرد: اگر نظر دولت تغییر کرده بود به صورت مکتوب به مجلس اعلام می‌کرد ولی دولت تغییر عقیده‌ای در خصوص این لایحه نداشته است. انتظار این است که روال عادی بررسی این لایحه در مجلس طی شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در خصوص معرفی کیومرث هاشمی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش به مجلس، تصریح کرد: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از دیروز جلسات خود را با کمیسیون‌ها به ویژه کمیسیون فرهنگی مجلس شروع کرده است.

حسینی افزود: به نظر می‌رسد مجلس اقبال خوبی به هاشمی داشته باشد زیرا وی با تجربه و متخصص است و سال‌ها در وزرات ورزش فعالیت داشته است و به مسائل این وزارتخانه اشراف کامل دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که در هفته آینده وی با رأی بالایی از نمایندگان مجلس کار خود را شروع کند.

کد خبر 687308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.