خدمت‌رسانی به ۱۸۶۳ زائر در مرز چذابه / بهره‌مندی ۸۶ نفر در مراسم جاماندگان از خدمات امدادی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از امدادرسانی به حدود ۲ هزار مراجعه کننده در استقرار واحدهای امدادی اورژانس اصفهان در مرز چزابه خبر داد.

فرهاد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی (ع) کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با استقرار در مرز چذابه به بیش از ۱۸۶۳ زائر خدمت‌رسانی کردند.

وی با بیان اینکه واحدهای امدادی اورژانس استان اصفهان روز سه‌شنبه، سی‌ویکم مردادماه، برای پوشش امداد سلامت مراسم پیاده‌روی اربعین از اصفهان به مرز چذابه اعزام شدند، افزود: ۱۰ واحد امدادی اورژانس استان اصفهان شامل هشت آمبولانس، یک دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس استان برای خدمت‌رسانی به زائران تا روز شنبه، هجدهم شهریورماه مستقر شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با بیان اینکه ۳۰ نفر از پرسنل عملیاتی اورژانس استان اصفهان در این استقراری‌ها حضور داشتند، تصریح کرد: حدود ۱۷۶۴ مورد از ارائه خدمات اورژانس اصفهان به زائران اربعین حسینی به صورت ارائه مراقبت‌های سرپایی در محل بوده و ۷۸ بیمار به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

وی ضمن قدردانی از تمام پرسنل اورژانس استان اصفهان، خاطرنشان کرد: ۱۷ واحد امدادی آمبولانس و سه واحد امداد موتوری اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان در روز اربعین در مسیرهای پیاده‌روی مراسم جاماندگان اربعین حسینی (ع) مستقر شدند و در این روز به ۸۶ نفر امدادرسانی کردند.

کد خبر 687307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.