دستگیری سارقان با اعتراف به ۱۱ فقره سرقت از منازل شهروندان اصفهانی

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری دو سارق منزل با اعتراف به ۱۱ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اصفهان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی دو سارق در این زمینه شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی متهمان را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس تاکنون به ۱۱ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده، برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان به منظور جلوگیری از سرقت منزل، از نگهداری وجوه نقد زیاد، اشیا قیمتی و اسناد و مدارک در منزل خودداری و تا حد امکان در صورت نگهداری این اشیا در منزل از گاوصندوق‌هایی که از استحکام لازم برخوردار است و قابل جابه‌جایی نیست استفاده کنند، همچنین افراد در صورت مشاهده هر گونه تردد افراد مشکوک و مظنون در محل سکونت خود، مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 687302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.