دستگیری سارق طلاجات دختربچه کاشانی در عملیات ضربتی پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: سارق طلاجات دختربچه کاشانی در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر و اموال مسروقه نیز کشف شد.

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت طلاجات دختربچه خود در یکی از مناطق شهر کاشان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس با انجام بررسی‌های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به کشف اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهم، تصریح کرد: سارق دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و در این خصوص پلیس قاطعانه با مجرمان و مخلان نظم و امنیت در جامعه برخورد می‌کند و شهروندان ضمن رعایت توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 687288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.