پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی تا اواسط مهرماه تکمیل می‌شود + فیلم

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از پیشرفت ۹۰ درصدی احداث مسیر شرقی و ۷۵ درصدی مسیر غربی پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی مطابق با برنامه زمان‌بندی خبر داد و گفت: بخش‌های این پروژه به ترتیب در پایان شهریور یا اواسط مهرماه تکمیل می‌شود.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حجم زیاد ماشین‌آلات، آلودگی هوا و صوتی، تلف شدن زمان مردم در ترافیک و افزایش هزینه‌های سوخت از عوامل تأثیرگذار برای عبور و مرور مردم است.

وی افزود: مدیریت شهری در تلاش است با انجام اقدامات مختلف شرایط مطلوب عبور و مرور شهروندان را فراهم کند، چراکه کارشناسان حوزه ترافیک شهری معتقد هستند با حذف رفیوژهای کناری بزرگراه شهید خرازی و اضافه‌کردن یک خط عبور دیگر می‌توان تا ۲۵ درصد از حجم ترافیک این معبر کاهش خواهد یافت.

پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی تا اواسط مهرماه تکمیل می‌شود + فیلم

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه در همین راستا پروژه‌ای برای تعریض بزرگراه شهید خرازی در نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: تعریض این بزرگراه نیاز به حفاری دستی ۱۰۸ حلقه چاه، ۳۵۰۰ متر مکعب خاک‌برداری، ۱۶۰۰ تن زیرسازی بتنی، اجرای ۷۰۰ تن آسفالت، ۹۰۰ متر جدول و ۱۵۰۰ متر مربع دیوار چینی دارد و نکته مهم اجرای این پروژه بدون ایجاد ترافیک اضافی و مشکلات عبور و مروری برای مردم است.

وی ادامه داد: به همین دلیل سازمان عمران شهرداری اصفهان به همت کارکنان خود و «به احترام مردم اصفهان» اقدام به اجرای پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی در ساعات بامدادی شبانه‌روز کرده است که ماحصل این تلاش جهادی پیشرفت ۹۰ درصدی احداث مسیر شرقی و ۷۵ درصدی مسیر غربی پروژه مطابق با برنامه زمان‌بندی است تا شاهد بهره‌برداری آن پروژه به ترتیب در پایان شهریور یا اواسط مهرماه باشیم.

کد خبر 687275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.