قطع حقوق‌های غیرقانونی در شهرداری اهواز رسیدگی شود

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر رسیدگی به قطع حقوق‌ها در شهرداری، گفت: سال جاری نزدیک به ۳۰۰ نفر به لیست‌ نیروهای حجمی شهرداری اضافه شده است و شهرداری باید امروز این موضوع را شورای شهر توضیح دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمدعلی پورموسوی امروز چهارشنبه _بیست و دوم شهریورماه_ در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای اسلامی شهر اهواز اظهار کرد: به تازگی بعضی از حقوق‌ها یا بخشی از آن در شهرداری به دلایل مختلف قطع شده است این امر به صورت قانونی انجام نشده چرا که دو مرجع شورای کار و یا رسیدگی به تخلفات اداری در این خصوص تصمیم گیرنده هستند.

وی افزود: بودن رأی این دو مرجع اگر یک سازمان فردی را قطع حقوق نماید قطعاً غیر قانونی بوده و باید رسیدگی شود، از شهردار اهواز می‌خواهیم این موضوعات خلاف قانون در شهرداری اهواز اصلاح شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ضمن تذکر برای آمادگی در خصوص بازگشایی مدارس، ادامه داد: در جلسات گذشته در خصوص ستاد بازگشایی مداری نکاتی مطرح شد که مجموعه‌ای از سازمان‌های مختلف از آموزش و پرورش تا نیروی انتظامی و به ویژه شهرداری باید همکاری کنند، انتظار می‌رود این مجموعه نیز کارهای خود را انجام و به شهروندان اطلاع رسانی نمایند.

پورموسوی تاکید کرد: در جلسه گذشته شورای شهر در خصوص آمادگی و اقدامات لازم برای فصل بارندگی صحبت شد به طور جدی پیگیر اجرایی شدن نکات مطرح شده در جلسه هستیم تا آمادگی مناسب و امیدوارکننده‌ای برای بارندگی‌های پیش‌رو داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از بزرگترین دارای‌های شهرداری اهواز املاک آن است، این املاک متعلق به مردم اهواز هستند و باید در مسیر خدمت‌گذاری به مردم مصرف شوند و دست اندازی به آن‌ها جلوگیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به معرفی چند نقطه فسادزا به شهردار، گفت: امیدوارم که کارگروه‌هایی برای حسابرسی از مواردی که احتمال فساد وجود دارد تشکیل شود تا بتوانیم با اطمینان بیشتری کار اجرایی و خدمت به مردم در اهواز را انجام دهیم،

پورموسوی اضافه کرد: سال گذشته در لیست نیروهای حجمی شهرداری ۶۵۹ نفر وجود داشت که امسال به ۸۰۰ نفر تبدیل شده‌اند، در حالی که قرار بود که نیروی جدیدی به شهرداری اضافه نشود، امروز باید شهرداری برای شورای اسلامی شهر مشخص کند که این افراد چگونه و برای چه قسمت‌هایی به لیست اضافه شده‌اند.

کد خبر 687260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.