واکنش هواداران سپاهان به رأی کمیته انضباطی؛ خواهان اجرای عدالت هستیم + فیلم

پس از اعلام رأی کمیته انضباطی در خصوص شکایت علیه باشگاه سپاهان، هواداران این تیم با حضور در مقابل استانداری اصفهان خواستار پیگیری عادلانه و احقاق حق سپاهان شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته جلسه رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی تبریز علیه باشگاه سپاهان در کمیته انضباطی برگزار شد. ساعاتی پس از این جلسه رأی غیرقطعی کمیته انضباطی درباره پرونده تیم سپاهان صادر شد و طلایی‌پوشان به پرداخت جریمه ۴۰ میلیارد تومانی و کسر ۴ امتیاز محکوم شدند.

باشگاه سپاهان در واکنش به این رأی در اطلاعیه‌ای نوشت: این باشگاه ضمن تقبیح نمودن عمل کمیته انضباطی در طرح فی‌البداهه سه عنوان تخلف انتسابی در جلسه رسیدگی و عدم فراهم نمودن فرصت پاسخگویی و دفاع به باشگاه سپاهان در این زمینه، اعتراض خود را به رأی صادره اعلام می‌دارد. بدون شک اینکه برخی نتایج فوتبال ایران در خارج از زمین رقم بخورد، بسیار غیرقابل پذیرش است؛ با این حال، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن دعوت هواداران محترم به حفظ آرامش و ادامه حمایت همیشگی خود از باشگاه سپاهان، انتظار دارد همچون گذشته در حمایت از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ثابت‌قدم باشند.

در این اطلاعیه آمده است: از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فولاد مبارکه سپاهان نیز انتظار می‌رود با درک شرایط و با گام‌هایی استوارتر از گذشته، برای تعالی پرچم سپاهان و ایران در عرصه‌های ملی و بین‌المللی گام بردارند و به دور از فضای مجازی، التهابات و مافیای رسانه‌ای و مدیریتی که با کمال تأسف کمیته محترم انضباطی را تحت تأثیر خود قرار داد؛ اهداف آسیایی و ملی خود را پیگیری کنند و پیگیری‌های حقوقی در عرصه ملی و بین‌المللی بر عهده دپارتمان حقوقی باشگاه سپرده و تمرکز خود را بر حضور قدرتمندانه در مسابقات ملی و بین‌المللی معطوف نمایند.

همچنین پیش از ظهر امروز هواداران سپاهان در واکنش به این رأی با حضور در مقابل دفتر مجمع نمایندگان استان اصفهان خواستار اجرای عدالت شده و نسبت به رأی صادره اعتراض خود را اعلام کردند.

همچنین هواداران سپاهان با حضور در مقابل استانداری اصفهان از مسؤولان استان خواستار پیگیری این موضوع شدند.

کد خبر 687256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.