۱۲ ویژگی جدید آیفون ۱۵ + جزئیات و قیمت
آیفون ۱۵ پرومکس با بدنه تیتانیومی و رنگ خاص!

امروز در رادیو تکنولوژی ایمنا به معرفی آیفون ۱۵ که شب گذشته شرکت اپل از آنها رو نمایی کرد خواهیم پرداخت. آیفون ۱۵ به همین سرعت به پرچمدار بازار موبایل تبدیل شده و کاربران را حیرت زده کرده است. بدنه تیتانیومی، گرافیک بالا، دوربین ۳ بعدی و ارتباط ماهواره تنها بخشی از این تغییرات هستند.

دانلود رادیو تکنولوژی / ‏‬معرفی آیفون ۱۵

۱۲ ویژگی آیفون ۱۵ پرو و پرومکس + بررسی و قیمت

  • دوربین: آیفون ۱۵ دارای سیستم دوربین بسیار پیشرفته‌ای است که به کاربرانش امکانات مختلفی را ارائه می‌دهد. آیفون‌های ۱۵ پرو و پرومکس از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند که چهار برابر وضوح بیشتری نسبت به نسل‌های قبلی آیفون دارد.

  • صفحه نمایش قوی: دو گوشی جدید اپل از پردازنده A۱۷ Pro استفاده می‌کنند. A۱۷ Pro سی پی یویی با عنوان سریع‌ترین پردازنده در دنیای تلفن‌های هوشمند است که دو غول جدید دنیای موبایل یعنی آیفون ۱۵ پرو و پرومکس توانایی برابری با برخی از کامپیوترهای رده بالا از لحاظ پردازشگر را دارند.

  • باطری: باطری جدید این دو گوشی معرفی شده از سوی اپل ۲ ساعت بیشتر دوام دارد.

  • اجرای بازی‌هایی باگرافیک بالا و سنگین: اپل در کنفرانس مطبوعاتی Wonderlust گفت اپل ۱۵ پرو و ۱۵ پرومکس می‌توانند بازی‌های سنگین گرافیکی را به لطف پردازشگر A۱۷ Pro اجرا کنند.

  • ارتباط ماهواره‌ای: اپل سال گذشته آیفون را به سیستم ارتباط ماهواره‌ای مجهز کرد. این سیستم در آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس با قابلیت‌ها جدید به‌روزرسانی شده است. این قابلیت برای کاربران اپل در آمریکا به مدت دو سال رایگان خواهد بود.

  • اندازه صفحه نمایش: آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس (همچون آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس) به‌ترتیب نمایشگر ۶ ٫ ۱ اینچ و ۶ ٫ ۷ اینچ دارند.

  • بدنه تیتانیوم: سبک‌ترین آیفون‌های پرو در تاریخ عنوانی است که به نسل جدید آیفون ۱۵ داده شده است. اپل به جای استفاده از آلومینیوم در پرچم‌داران این شرکت از تیتانیوم استفاده کرد که استحکام بالا و در عین حال سبک تر را برای کاربران فراهم می‌کند. از تیتانیوم در ساخت فضاپیماها نیز استفاده می‌شود.

  • دکمه‌ی اکشن: آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به‌جای دکمه میوت، به دکمه‌ی جدیدی به نام دکمه‌ی اکشن نام مجهزند. این دکمه‌ی فشاری، شخصی سازی می‌شود و کاربر می‌تواند وظایف مختلفی مثل فعال‌کردن دوربین یا فلاش، ضبط صدا و فوکوس و ترجمه و ذره‌بین و موارد این‌چنینی را برایش تعریف کنید.

  • درگاه: USB-C: گوشی‌های iPhone ۱۵ آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس به درگاه USB-C مجهزند تا اپل پس از ۱۳ سال با درگاه منسوخ لایتنینگ خداحافظی کند. مزیت‌های USB-C صرفاً به افزایش سرعت شارژ منتهی نمی‌شود. اپل می‌گوید آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس اولین گوشی‌های دنیا با سرعت انتقال ۱۰ گیگابیت برثانیه هستند. با این تغییر مهم، انتقال عکس و فیلم از آیفون به دستگاه‌های دیگر بسیار ساده‌تر می‌شود.

  • لنز پریسکوپی: به لطف فناوری جدیدی که به لطف آن اپل موفق شده زوم دوربین را از ۳ برابر به ۵ برابر افزایش دهد.

  • ویدئوی ۳ بعدی: اپل می‌گوید آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس می‌توانند «بعد جدیدی به ضبط ویدئو اضافه کنند» و تصاویر سه بعدی با کیفیت بالا ضبط کنند که این امکان در اپل ویژن قابل دسترسی است.

  • رنگ جدید: آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس در رنگ‌های «مشکی تیتانیومی، سفید تیتانیومی، آبی تیتانیومی و طبیعیِ تیتانیومی» تولید شده‌اند. رنگ جدید آیفون ۱۵ پرومکس «طبیعی تیتانیومی» است که شبیه طلایی به‌نظر می‌رسد.

  • قیمت: قیمت گوشی آیفون ۱۵ پرو با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ۹۹۹ دلار و قیمت گوشی آیفون ۱۵ پرو مکس با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ۱۱۹۹ دلار است.‌

تصاویر آیفون ۱۵ پرو مکس

۱۲ ویژگی جدید آیفون ۱۵ + جزئیات و قیمت

۱۲ ویژگی جدید آیفون ۱۵ + جزئیات و قیمت

۱۲ ویژگی جدید آیفون ۱۵ + جزئیات و قیمت

کد خبر 687254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.