لزوم افزایش تعداد موتورسیکلت‌های ثبت تخلف در قم

فرماندار قم خواستار افزایش تعداد موتورسیکلت‌های ثبت تخلف در شهر قم و افزایش میزان ثبت این تخلفات شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس ذاکریان امروز چهارشنبه -بیست و دوم شهریورماه – با اشاره به تصویب طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک شهر قم در وزارت کشور اظهار داشت: این طرح افق شهر قم در ۱۴۱۲ در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک را مشخص می‌کند.

وی افزود: با تصویب این طرح که برای آن زحمات بسیاری کشیده شده، نقشه راه حمل‌ونقل و ترافیک شهر قم کاملاً مشخص است.

فرماندار قم با اشاره به انجام مطالعات علمی برای تدوین طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک شهر قم گفت: اطلاعات تصادفات شهری در این طرح استفاده و تحلیل‌شده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های ترافیکی شهر قم بر مبنای این طرح بالادستی تأکید کرد: امتداد مسیر کاهش تصادفات نیز بر مبنای همین مطالعات میسر است.

ذاکریان با اشاره به لزوم افزایش تعداد موتورسیکلت‌های ثبت تخلف ساکن در قم افزود: در شهر قم به این دلیل کمبود پارکینگ، معضل پارک‌های دوبله موجب تصادفات و ترافیک می‌شود.

وی ادامه داد: خودروهای ثبت تخلف ساکن در معابر ایجاد ترافیک کرده و کارایی لازم را ندارند اما موتورسیکلت‌ها می‌توانند بسیار مؤثر باشند.

لزوم افزایش تعداد موتورسیکلت‌های ثبت تخلف در قم

فرماندار قم با اشاره به اینکه تحلیل آمار تصادفات باید دقیق باشد گفت: در سال ۱۴۰۱ بحث افزایش تردد را به دلیل تمام شدن مسئله کرونا داشتیم که افزایش تصادفات در این سال طبیعی است.

وی با اشاره به مقایسه تعداد فوتی تصادفات شهر قم با دیگر کلان‌شهرها ادامه داد: سنجش تعداد فوتی نسبت به تعداد تردد شاخص خوبی برای مقایسه است.

لزوم افزایش تعداد موتورسیکلت‌های ثبت تخلف در قم

کد خبر 687227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.