گره‌گشایی از مشکلات مردم موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود

استاندار سمنان با اشاره به سرآمدی استان سمنان در بیشتر حوزه‌ها، گفت: گره‌گشایی از مشکلات مردم و اقناع‌سازی و صحبت با آن‌ها موجب امنیت و امیدآفرینی در سطح جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمدرضا هاشمی امروز _ چهارشنبه بیست و دوم شهریورماه _ در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان اظهار کرد: مردم ولایتمدار استان سمنان به دلیل بصیرت خود با اغتشاشات سال گذشته همراهی نکردند و نهادهای امنیتی استان با اشراف کامل به موضوع به طور میدانی پای کار بودند.

وی با تاکید بر هوشیاری و آگاهی در برابر توطئه دشمنان، افزود: فضای استان سمنان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان فضایی بسیار آرام است.

استاندار سمنان با اشاره به سرآمدی استان سمنان در بیشتر حوزه‌ها، خاطرنشان کرد: گره‌گشایی از مشکلات مردم و اقناع‌سازی و صحبت با آن‌ها موجب امنیت و امیدآفرینی در سطح جامعه می‌شود.

به گزارش ایمنا، لوح تقدیر «سمنان شهر دوستدار کتاب» به امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط نماینده ولی فقیه در استان به استاندار سمنان اهدا شد. همچنین در پایان این جلسه از پوستر دومین جشنواره داستان نویسی به یاد لاله‌ها دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان توسط نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سمنان رونمایی شد.

کد خبر 687202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.