بهره‌برداری از شهرک تخصصی انرژی خورشیدی رفسنجان درگیر مجوزها است

استاندار کرمان با اشاره به وضعیت پروژه شهرک تخصصی انرژی خورشیدی در رفسنجان، گفت: یک سرمایه‌گذار مشترک در رفسنجان و یزد به صورت همزمان احداث نیروگاه خورشیدی را آغاز کرده است؛ پروژه یزد در آستانه بهره‌برداری قرار دارد، اما در رفسنجان هنوز درگیر مجوزها هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی فداکار امروز _چهارشنبه بیست و دوم شهریورماه_ در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی، خواستار جذب اعتبارات تملک دارایی شد و اظهار کرد: اعتبارات جاری دستگاه‌ها را براساس عملکردشان در اعتبارات تملک لحاظ می‌کنیم.

وی افزود: دستگاه‌هایی که اعتبارات تملک آن‌ها برگشت بخورد، در پرداخت اعتبارات هزینه‌ای آن‌ها با محدودیت عمل خواهیم کرد.

استاندار کرمان از همکاری نکردن برخی مدیران با سرمایه‌گذاران و تعلل در پاسخ به استعلام‌ها گلایه کرد و ادامه داد: مدیرانی که نمی‌خواهند همکاری کنند یا توان اجرای کار ندارند، برای چه می‌مانند.

فداکار با اشاره به پروژه شهرک تخصصی انرژی خورشیدی در رفسنجان، تاکید کرد: یک سرمایه‌گذار مشترک در رفسنجان و یزد به صورت همزمان احداث نیروگاه خورشیدی را آغاز کرده است؛ پروژه یزد در آستانه بهره‌برداری قرار دارد، اما در رفسنجان هنوز درگیر مجوزها هستیم.

وی گفت: نیروگاه خورشیدی که هیچ‌گونه آلودگی زیست‌محیطی ندارد و انرژی پاک محسوب می‌شود، چرا باید معطل مجوز بماند در حالی که می‌تواند هزار مگاوات برق تولید کند.

به گزارش ایمنا، در پانزدهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، به امهال تسهیلات دریافتی ۲۷ طرح کشاورزی و مشکلات چند طرح در حوزه صنعت، معدن و تجارت رسیدگی شد.

کد خبر 687194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.