جوان ترین تیم به مسابقات اعزام شد/تصمیمی برای ماندن یا رفتن از ذوب‌آهن نگرفته‌ام

ملی پوش تیم والیبال بانوان گفت: تیم ملی امسال جوان‌ترین تیمی بود که در این سال‌ها به مسابقات اعزام شده بود، مدت کمی بود که با بازیکنان کنار هم تمرین کردیم و قطعاً اگر بیشتر کنار هم تمرین داشتیم شرایط تیم خیلی بهتر می‌شد و می‌توانستیم رتبه بهتری کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال زنان ایران روزهای گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف چین‌تایپه رفت و با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریف شد تا با کسب عنوان دهمی به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد.

فاطمه عنایت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شرایط آماده سازی تیم ملی برای مسابقات قهرمانی زنان آسیا اظهار کرد: اردوها و شرایط آماده سازی از نیمه‌های اسفندماه سال گذشته آغاز شد که حدود ۴ ماه به صورت جدی تمرین کردیم و ۴ روز قبل از شروع مسابقات به تایلند اعزام شدیم تا در این کشور تمریناتمان را ادامه دهیم و دیدار تدارکاتی داشته باشیم.

وی در ادامه در خصوص مسابقات قهرمانی زنان آسیا افزود: دو تیم نسبت به سال‌های گذشته به این مسابقات اضافه شده بود، سطح مسابقات نسبت به سال‌های اخیر خیلی بالاتر بود به طوری که بازی‌ها غیرقابل پیش بینی بود، مسابقات با حضور ۱۴ تیم برگزار شد که در پایان تیم ملی تایلند قهرمان این دوره از مسابقات شد.

ملی پوش والیبال بانوان گفت: تیم ملی امسال جوان‌ترین تیمی بود که در این سال‌ها به مسابقات اعزام شده بود، مدت کمی بود که با بازیکنان کنار هم تمرین کردیم و قطعاً اگر بیشتر کنار هم تمرین داشتیم شرایط تیم خیلی بهتر می‌شد و می‌توانستیم رتبه بهتری کسب کنیم.

وی در خصوص شرایط آمادگی خودش اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت و شرایط خوبی دارم، یک سال و ۶ ماه است که از عمل زانویم می‌گذرد و در این مدت توانسته‌ام به آن شرایطی که یک بازیکن حرفه‌ای دارد برسم.

عنایت در پایان با اشاره به اینکه تصمیمی برای تیم جدیدش در لیگ برتر بانوان نگرفته است خاطرنشان کرد: قراردادم با ذوب آهن به اتمام رسیده، برای تمدید قرارداد با باشگاه صحبت داشته‌ام اما با توجه به اینکه قرارداد فصل گذشته را پرداخت نکرده‌اند هنوز تصمیمم برای ماندن و یا رفتن نهایی نشده است.

کد خبر 687134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.