پرسپولیس بدون اطلاع کادرفنی مهاجم خرید

دو تن از دستیاران یحیی گل‌محمدی در تیم فوتبال پرسپولیس، خشم خود را نسبت به بی‌اطلاع بودن مدیریت باشگاه از جذب نبیل باهوی نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نبیل باهوی پس از اینکه پیشنهاد قرارداد یک‌ساله با پرسپولیس تهران را دریافت کرد و موفق شد به جمع سرخ‌پوشان پایتخت بپیوندد، تا حدودی معادله خط حمله سرخ‌پوشان را برطرف کرد، البته باهوی فصل گذشته در لیگ‌ستارگان قطر عملکرد ضعیفی داشت و پیش از آن‌هم در لیگ سوئد اغلب به عنوان وینگر چپ به زمین رفته بود.

بعد از منتفی‌شدن فیلیپه کایسدو، چند نام جایگزین از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس مطرح شد که از سوی یحیی گل‌محمدی به مدیران باشگاه معرفی شده بود و شب گذشته رضا درویش نیز اعلام کرد که پس از کایسدو دو مهاجم در نظر باشگاه قرار دارند که کادرفنی «تقریبا» آن‌ها را تائید کرده است.

پس از جذب نبیل ماهویی، دو عضو کادرفنی سرخ‌پوشان، مهرداد خانبان و محمد عسگری که مأموریت بررسی عملکرد مهاجمان خارجی را برعهده داشتند، با انتشار یک استوری مشترک، خشم و سکوت خود را نشان دادند و به‌طور غیرمستقیم عنوان کردند هیچ‌گونه اطلاعی از روند جذب نبیل باهوی نداشته‌اند.

گویا جذب نبیل ماهوی برای تقویت خط‌حمله تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر و فصل جدید لیگ‌قهرمانان آسیا تصمیم رضا درویش به‌عنوان مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره پرسپولیس بوده و کادرفنی پرسپولیس در این خصوص بی‌اطلاع بوده‌اند که باید دید واکنش شخص یحیی گل‌محمدی در این زمینه چه خواهد بود.

کد خبر 687088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.