زیرگذر میدان امام علی (ع) ارومیه احداث می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: لایحه احداث زیرگذر میدان امام علی(ع) که از سوی شهردار ارومیه ارائه شده بود، پس از بحث و بررسی در صحن شورای اسلامی شهر با رای موافق اعضا شورا تصویب شد.

علی مصطفی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تصویب لایحه احداث زیرگذر میدان امام علی (ع) در جلسه فوق‌العاده صحن شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: لایحه احداث این زیرگذر که از سوی شهردار ارومیه ارائه شده بود، پس از بحث و بررسی در صحن شورای اسلامی شهر با رأی موافق اعضای شورا تصویب شد.

وی طول زیرگذر میدان امام علی (ع) را ۴۱۰ متر و عرض آن را ۱۶/۳۰ متر اعلام کرد و افزود: هزینه احداث این زیرگذر بالای ۸۰ میلیارد تومان و مدت زمان اجرای آن نیز ۶ ماه کاری پیش‌بینی شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: احداث زیرگذر میدان امام علی (ع) که به تأیید کمیته تطبیق فرمانداری ارومیه نیز رسید از سمت خیابان عدالت (آزادگان ۲) به سمت خیابان عدالت (چهار راه شورا - دانشکده) احداث خواهد شد و در روزهای آینده از طریق سامانه ستاد جهت انتخاب پیمانکار به مناقصه گذاشته خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه معضل ترافیک شهروندان را آزار می‌دهد، ادامه داد: وضعیت ترافیک خیابان‌های هسته مرکزی شهر و برخی از خیابان‌های دیگر با توجه به انباشت کارهای بر زمین مانده از سالیان گذشته غیر قابل تحمل شده است.

مصطفی‌زاده با اشاره به برنامه‌ریزی اعضای شورای شهر و شهردار ارومیه برای نوسازی سیستم حمل و نقل عمومی، ارتقا فرهنگ ترافیکی، نصب دوربین‌های کنترل ترافیک، انجام اصلاحات هندسی، تمرکززدایی مراکز اداری، خدماتی و پزشکی از هسته‌ی مرکزی شهر تصریح کرد: امیدواریم با اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده برای حل معضل ترافیک به خواسته‌های به حق مردم ارومیه پاسخ مناسبی داده باشیم.

کد خبر 687085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.