اعلام آمادگی وزارت کشور برای تأمین کشتی‌های صادراتی/ نیازمند استمرار در صادرات هستیم

وزیر کشور با بیان اینکه براساس فرمایش مقام معظم رهبری روابط ایران با کشورهای همسایه از نظر اقتصادی پررنگ‌تر شده است، گفت: ایران امروز نیازمند استمرار در صادرات است و باید ضمن ایجاد شفافیت در این امر، شرکت‌های بزرگ صادراتی را نیز افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد وحیدی امروز _سه‌شنبه، بیست‌ویکم شهریورماه_ در جلسه شورای اداری مازندران با اشاره به اینکه دشمن با وجود دستاوردهای مهم در کشور به دنبال یاس و ناامیدی در میان مردم است، اظهار کرد: با وجود تمام تهدیدات، امروز دشمن می‌داند که با ایران قوی نمی‌تواند مقابله کند و حضور ایران در بریکس و شانگهای نشان‌دهنده رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری و تعبیر فرمایشات ایشان درباره ایران مقتدر است.

وی به اقدامات صورت گرفته در مازندران اشاره کرد و افزود: مازندران اقدامات بزرگی انجام داده است که باید دیده شود، این استان دارای ظرفیت‌های بالایی است و می‌تواند یک اقتصاد فعال با زنجیره ارزش راهبردی داشته باشد.

وزیر کشور با بیان اینکه براساس فرمایش مقام معظم رهبری، روابط ایران با کشورهای همسایه از نظر اقتصادی پررنگ‌تر شده است، گفت: ایران امروز نیازمند استمرار در صادرات است و باید ضمن ایجاد شفافیت در این امر، شرکت‌های بزرگ صادراتی را نیز افزایش دهیم.

وی سفر هیئت اقتصادی مازندران به روسیه و حجم قراردادهای منعقد شده را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: برای مازندران و کشور بسیار مهم است که بتوانیم از سفرها نتایج مؤثری به دست آوریم.

وحیدی با بیان اینکه تأمین کشتی برای صادرات از مازندران اهمیت دارد و باید تعداد این کشتی‌ها را افزایش داد، تصریح کرد: وزارت کشور برای تأمین تعداد بیشتری کشتی صادراتی در مازندران آمادگی دارد.

وی با تاکید بر اینکه دولت از صنعت سبز در مازندران حمایت می‌کند، افزود: باید به محیط زیست مازندران احترام بگذاریم.

به گزارش ایمنا، وزیر کشور در یک سفر یکروزه به مازندران ساختمان سایت اداری شهرستان سیمرغ و سایت آی تی استانداری مازندران را افتتاح کرد؛ همچنین چند طرح بهزیستی، مسکن مددجویان کمیته امداد و مدیریت بحران نیز با حضور وزیر کشور در مازندران بهره‌برداری رسید.

کد خبر 687077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.