تثبیت امنیت پایدار مأموریت اصلی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تمامی تلاش دشمنان برای بی‌ثبات‌سازی کشور بوده و همواره از ابتدای انقلاب در این مسیر قدم برداشته‌اند.

سردار محمدحسین رجبی در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به جنگ ترکیبی تمام عیار دشمنان در همه عرصه‌ها علیه نظام اسلامی اظهار کرد: تلاش برای هویت‌سازی فرهنگی، اقدام دشمن در حوزه فرهنگی است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موازنه قدرت در دنیا را به هم زد، افزود: تمامی تلاش دشمنان بی‌ثبات‌سازی کشور بوده و همواره از ابتدای انقلاب در این مسیر قدم برداشته‌اند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی زیر سوال بردن انقلاب و ابهت نظام را از دیگر کارهای دشمنان یاد برد و گفت: دشمن فکر می‌کرد در جنگ تحمیلی که تمام ابرقدرت‌ها دست به دست هم داده بودند، می‌تواند مقابل انقلاب اسلامی بایستد.

رجبی با توجه به وجود اتحاد و وحدت بین اقوام و مذاهب در ایران اسلامی ادامه داد: دشمن این امنیت، اتحاد و همبستگی را نمی‌تواند ببیند و لذا دست به توطئه و فتنه‌انگیزی می‌زند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به وظایف سپاه تصریح کرد: برقراری و تثبیت امنیت‌پایدار مأموریت اصلی سپاه شهدا آذربایجان‌غربی است.

کد خبر 687046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.