نصب و فعال سازی دوربین‌های کنترل سرعت در کمربندی جنوبی اراک

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اراک از نصب و فعال سازی دوربین های کنترل سرعت در کمربندی جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت اله مرادی سه شنبه ۲۱ شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور کاهش تخلفات سرعت و حوادث رانندگی و افزایش ایمنی، دوربین‌های کنترل سرعت در محور کمربندی جنوبی اراک نصب و فعال سازی شده است.

وی افزود: یکی از اثرگذارترین روش‌های کاهش حوادث رانندگی به ویژه در شریان‌های اصلی و درجه یک، نصب و راه اندازی دوربین‌های کنترل میانگین سرعت است.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اراک با تاکید بر اینکه، رانندگان با اطلاع از نصب و فعال سازی دوربین‌های کنترل سرعت، سرعت مطمئنه قانون راهنمایی و رانندگی را رعایت می‌کنند، گفت: میانگین سرعت در کمربندی جنوبی ۸۰ کیلومتر در ساعت است بنابراین دوربین‌های مذکور سرعت بالای ۸۰ کیلومتر را ثبت می‌کنند.

مرادی همچنین از نصب دوربین‌های کنترل سرعت در کمربندی شمالی خبر داد و افزود: جانمایی محل نصب دوربین‌ها انجام شده و در ماه آینده با خرید دوربین‌ها، کمربندی شمالی اراک نیز با اولویت ورودی و خروجی از سمت میدان امام خمینی (ره) و سردشت، مجهز به دوربین‌های کنترل سرعت می‌شود.

وی اظهارکرد: امید می‌رود رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه از وقوع حوادث رانندگی جلوگیری کنند. لازم به ذکر است، به همت شهرداری اراک اکنون بیش از ۱۱۰ دوربین کنترل میانگین سرعت در سطح معابر اصلی و فرعی شهر اراک نصب و راه اندازی شده است.

کد خبر 687043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.