ضرورت تامین آب خام برای نگهداری و توسعه فضای سبز شهر اهواز

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به ضرورت هوشمندسازی پمپ‌های آبیاری فضای سبز، گفت: چنانچه مشکل تامین آب خام رفع شود، علاوه بر حل مسئله نگهداری فضای سبز، می توان به توسعه آن پرداخت.

محمدمهدی مطیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حساسیت‌های کمیسیون محیط زیست و فضای سبز شورای اسلامی شهر اهواز برای ایستگاه‌های پمپاژ آب و آب خام مورد نیاز فضای سبز شهری اهواز کاملاً بجا است.

وی افزود: وضعیت آب خام برای آبیاری فضای سبز اهواز در کمیسیون محیط زیست و فضای سبز شورای اسلامی شهر اهواز مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و تاکید شد که حفظ و نگهداری فضای سبز اهمیت زیادی دارد حتی اگر به توسعه آن کمتر پرداخته شود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: باید به طور جدی به نگهداری و احیای فضای سبز شهر اهواز توجه شود، در این راستا ضرورت تأمین آب خام اهمیت زیادی دارد و اگر با همیاری و همکاری مسئولان مشکل تأمین آب خام رفع شود علاوه بر رفع مشکل نگهداری فضای سبز، می‌توانیم با اتکا به یک برنامه مدون و ویژه به توسعه فضای سبز بپردازیم.

مطیعی تاکید کرد: سال گذشته هوشمند کردن ایستگاه‌های پمپاژ آب خام در شورای اسلامی شهر تصویب شد، مواردی نیز توسط شرکت‌های دانش‌بنیانی که با سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری همکاری دارند انجام شده است، با این حال با توجه به هزینه‌بر بودن ایستگاه‌های پمپاژ فعلی باید هوشمندسازی آن‌ها در دستور کار ویژه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: بر اساس اعلام سازمان پارک‌ها و فضای سبز طی هفته آینده چندین پمپ جدید هوشمند در مدار آبیاری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 687035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 10
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هاشم کعبی IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    باسلام امیدمردم به فرمایش امسال مقام معظم رهبری که فرمودکسانی که ایران دوست دارندایمان وامیدراترویج کنندانشاالله بیشترپیگیری مشکلات این استان باشیدوهمچنین شهرستان شادگان که پارکهاوبلوارهابامشکلات آبیاری مواجه هستن