احتمال وزش باد شدید طی امروز و فردا در تهران

وضعیت جوی استان تهران طی امشب و فردا در بعضی ساعت‌ها وزش باد نسبتا شدید با احتمال وزش باد شدید موقتی در نیمه جنوبی نواحی غربی و ارتفاعات استان مورد انتظار است که رخداد باد و گردوخاک موقت در نواحی جنوبی و غربی گاهی با کاهش کیفیت هوا و کاهش دید دور از انتظار نیست.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل هواشناسی استان، وضعیت جوی استان تهران پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد گاهی با افزایش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی امشب و فردا در بعضی ساعت‌ها وزش باد نسبتاً شدید با احتمال وزش باد شدید موقتی در نیمه جنوبی نواحی غربی و ارتفاعات استان مورد انتظار است که رخداد باد و گردوخاک موقت در نواحی جنوبی و غربی گاهی با کاهش کیفیت هوا و کاهش دید دور از انتظار نیست.

از اواخر پنجشنبه تا شنبه در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید در نواحی جنوبی و غربی و ارتفاعات شمال شرقی پیش‌بینی می‌شود، امروز افزایش نسبی دما در بیشتر نواحی و روزهای جمعه و شنبه کاهش محسوس دما در سطح استان انتظار می‌رود و از پنجشنبه تا شنبه با عبور متناوب امواجی از شمال استان در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و در ارتفاعات گاهی بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

تهران در گرم‌ترین ساعات امروز دمای ۳۴ درجه و در خنک‌ترین ساعات دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد را تجربه خواهد کرد، آبعلی با بیشنه ۲۵ درجه و کمینه دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقطه استان است.

منبع فارس

کد خبر 687017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.