منتظر افزایش دوباره گرما در اصفهان باشید

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش دو تا سه درجه‌ای دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در نواحی شمالی و بدون تغییر محسوس دما در سایر مناطق استان خبر داد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان اظهار کرد: تفسیر آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی به نسبت پایدار تا اواخر هفته بر استان است.

وی افزود: بر این اساس، وضعیت جوی در بیشتر مناطق به صورت صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد به نسبت شدید به ویژه در نیمه غربی و شمال شرق استان در مناطق مستعد احتمال گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری، افزایش ابر به ویژه در نیمه غربی خواهیم داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در نواحی شمالی استان دو تا سه درجه افزایش می‌یابد و در سایر مناطق تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۷ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۱۸ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: بادرود و مهاباد با دمای ۴۳ درجه سانتی‌گراد و بوئین‌میاندشت با دمای هفت درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 687014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.