توقیف ۱۸ دستگاه خودروی سواری حامل سوخت قاچاق در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل محموله‌های خطرناک سوخت در عملیات ۲۴ ساعت گذشته مأموران یگان امداد خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی پورامینایی در تشریح این خبر اظهار کرد: همزمان با ایام پایانی شهریورماه که با پایان مسافرت‌های تابستانی و افزایش ترددهای جاده‌ای روبرو هستیم، طرح‌های ضربتی مبارزه با عاملان حمل سوخت قاچاق نیز به منظور مقابله با خودروهای شوتی و افزایش امنیت ترافیکی محورها در دستور کار پلیس شهرستان کرمان قرار گرفته است.

وی افزود: در اجرای این طرح، مأموران یگان امداد ضمن شناسایی و توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل فرآورده‌های سوختی و یک مکان دپوی سوخت در ساختمانی متروکه در مجموع ۲۰ هزار و۶۷۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه ۱۸ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به ادامه پیگیری‌های پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر عاملان دخیل در حمل غیر مجاز فرآورده‌های سوختی از عموم مردم نیز خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و افراد متخلف اقدام شود.

کد خبر 687012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.