سود بهره‌برداری پسماند روی نصیب شهروندان زنجانی شود

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: اگر آسیب سرب و روی برای شهروندان زنجانی است و حتی آب‌های زیر زمینی را آلوده کرده است، باید درآمد آن هم در شهر زنجان هزینه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید ناصحی مقدم روز سه‌شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: بزرگداشت اربعین از یک برنامه محلی به یک برنامه جهانی تبدیل شده و نوید یک فصل جدید در رخدادهای سیاسی را می‌دهد.

وی گفت: در داخل کشور برنامه جا ماندگان به شکل مناسبی برگزار شد و شهرداری زنجان نیز در این حوزه دخیل بود.

کلنگ‌زنی فیبر نوری شهر زنجان به طول ۳۳۰ کیلومتر موضوع دیگری بود که رئیس شورا به آن اشاره کرد و گفت: از سال‌های گذشته به دنبال پهنای باند مؤثر بودیم و با تحقق فیبر نوری این مهم انجام می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت شهرداری در این پروژه در اخذ مجوز گفت: شهرداری در صدد است تا پیمانکار برای تسریع در کار، تشویق شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان اضافه کرد: سرمایه‌گذاری در این پروژه انجام خواهد شد و کمک‌های دولتی نیز به پروژه تزریق خواهد شد.

ناصحی مقدم گفت: پروژه فیبر نوری اردیبهشت سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

حمزه‌لو پاک عضو دیگر شورای شهر نیز در ادامه با بیان اینکه اسفند ۱۴۰۱ پروژه سبزه میدان به بهره برداری رسیده است گفت: با گذشت ۶ ماه هنوز مغازه‌ها واگذار نشده است.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های جدی مسائل مطرح شده در خصوص میراث فرهنگی برطرف و در بازگشایی مغازه‌ها تسریع شود.

پسماند فلز روی موضوع دیگری بود که حمزه‌لو پاک از آن سخن گفت و تاکید کرد: بهره بردار ۱۰ میلیون تن پسماند سرب و روی مشخص نشده است!

وی تصریح کرد: اگر آسیب سرب و روی برای شهروندان زنجانی است و حتی آب‌های زیر زمینی را آلوده کرده است. باید درآمد آن هم در شهر زنجان هزینه شود.

کد خبر 687007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.