اتفاقات خوبی در حوزه ورزش قهرمانی استان کردستان خواهد افتاد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: ورزشکاران مستعدی در استان کردستان فعالیت می‌کنند و اتفاقات خوبی در راستای حل مشکلات آن‌ها در حوزه ورزش قهرمانی استان خواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آمنه غلام‌ویسی، امروز _سه‌شنبه بیست‌ویکم شهریورماه_ در مجمع انتخابات هیأت بسکتبال استان کردستان در شهر سنندج اظهار کرد: مراحل فراخوان و ثبت‌نام انتخابات هیأت بسکتبال استان کردستان به صورت شفاف انجام شده است و این اداره کل با تاکید بر فضای رقابتی سالم و صداقت امروز این مجمع را برگزار کرده است.

وی ادامه داد: در این مدت سعی کرده‌ایم نشست‌هایی را با ورزشکاران استان کردستان داشته باشیم و پای دردل‌های آنها بنشینیم و موانع پیشرفت و توسعه ورزش استان را بررسی و احصا کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به اینکه دو مشکل اصلی در حوزه ورزش استان کمبود زیرساخت‌های ورزشی و نبود حمایت‌های مالی است، تصریح کرد: تعداد هیأت‌های ورزشی و ورزشکاران قهرمان ما زیاد است و همه انتظار حمایت را دارند و ما هم وظیفه داریم آنها را حمایت کنیم.

وی گفت: ورزشکاران ما جهادی و ایثارگرانه در عرصه ورزش قهرمانی فعالیت می‌کنند که در آینده اتفاقات خوبی در حوزه ورزش قهرمانی استان کردستان خواهد افتاد.

اتفاقات خوبی در حوزه ورزش قهرمانی استان کردستان خواهد افتاد

مشکلات مالی در تمامی حوزه‌های ورزشی وجود دارد

محسن معزی‌پور، دبیر فدراسیون بسکتبال نیز در این جلسه اظهار کرد: مشکلات مالی همواره در تمامی حوزه‌های ورزشی وجود داشته است اما با جذب اسپانسرها می‌توان بخشی از این مشکلات را رفع کرد.

وی با اشاره به نگاه ویژه فدراسیون بسکتبال به استان‌ها و شهرستان‌ها، افزود: تا یک ماه آینده اسپانسر فدراسیون بسکتبال معرفی خواهد شد و از لحاظ مالی نیز به استان‌ها کمک می‌شود.

دبیر فدراسیون بسکتبال ادامه داد: سالن‌های مختلفی با پول بیت‌المال در استان کردستان احداث شده است که باید این سالن‌ها مورد استفاده قرار بگیرند.

وی خطاب به رئیس جدید هیأت بسکتبال استان کردستان نیز گفت: نقاط ضعف را شناسایی کنید و ظرفیت‌های استان را در خدمت ورزش استفاده کنید.

معزی‌پور تصریح کرد: در استان کردستان چهره‌های شاخصی را در رشته بسکتبال داریم که مایه افتخار کشورمان هستند که از جمله آنها خانم‌ها سروه ضرغامیان و آیدا گل‌محمدی هستند که در این جلسه نیز حضور دارند.

وی افزود: در حال حاضر سه مربی زبده کشور در رشته بسکتبال از استان کردستان هستند که این نشان دهنده اصالت و توانمندی این استان در رشته بسکتبال است.

دبیر فدراسیون بسکتبال خاطرنشان کرد: از اسپانسر سال گذشته تیم بانوان استان کردستان که ما شاهد قهرمانی این تیم در لیگ برتر کشور بودیم نیز کمال قدردانی را داریم و امیدواریم امسال نیز این تیم را حمایت کنند تا ما شاهد حضور تیم تیروژ حیات در لیگ برتر کشورمان باشیم.

«امیر جماران» رئیس جدید هیئت بسکتبال کردستان شد

«امیر جماران» به عنوان تنها کاندیدای مجمع انتخابات هیأت بسکتبال استان کردستان با کسب ۲۰ رأی از ۲۱ رأی مأخوذه به عنوان رئیس جدید این هیأت انتخاب شد و سکان هدایت هیأت بسکتبال استان کردستان را در چهار سال آینده در اختیار خود گرفت.

در ادامه رأی گیری‌ها، شورش مجیدی به عنوان خزانه‌دار و آرش برادری، صلاح احمدی و محمد علی رحیمی نیز به عنوان اعضای هیأت رئیسه جدید انتخاب شدند.

کد خبر 686981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.