به‌جای تقویت تیم دنبال موضوعات دیگر می‌روند

کارشناس فوتبال کشور گفت: رقابت‌های باشگاهی راه خود را گم کرده است، به جای آن که تیم‌هایمان را تقویت کنیم، برعکس عمل می‌کنیم و متاسفانه در حال حاضر شکایت حرف اول فوتبال کشور را می‌زند.

حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره مباحث مطرح شده در خصوص اعتراضات برخی تیم‌ها درباره موضوعات فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: من باید درباره موضوعات فنی صحبت کنم، اما اعتقاد دارم هرچه تیم‌های حاضر در لیگ برتر قوی‌تر باشند، فوتبال قشنگ‌تر و جذاب‌تری را خواهیم دید و تماشاگر بیشتری جذب می‌کنیم.

وی افزود: اگر تیم‌های کشورهای عربی روی فوتبال خود سرمایه‌گذاری می‌کنند، به‌طور قطع برای پیشرفت کشورشان سرمایه‌گذاری می‌کنند، زیرا می‌خواهند فوتبالشان در سطح اول جهان باشد. تیم النصر از زمانی که کریستیانو رونالدو را خریداری کرد، باعث شد بیشتر مردم، عربستان را بهتر بشناسند، شاید مردم، عربستان را با آن همه نفت و سرمایه نمی‌شناختند اما با ورود این بازیکن به این کشور همه‌چیز تغییر کرد.

کارشناس فوتبال کشور گفت: همه صحبت‌ها بر سر هزینه‌هایی است که باشگاه‌ها انجام داده‌اند. باید دید فوتبال کشور حرفه‌ای عمل کرده یا نه که به‌طور قطع حرفه‌ای عمل نکرده است و باعث شده است تا فدراسیون فوتبال راه را اشتباه برود.

وی در ادامه تصریح کرد: رقابت‌های باشگاهی راهش را گم کرده است، به جای آن که تیم‌هایمان را تقویت کنیم، برعکس عمل می‌کنیم و متأسفانه در حال حاضر شکایت حرف اول فوتبال کشور را می‌زند. وقتی عربستان بازیکنانی با کیفیت بالا جذب می‌کند، ما هم باید با بهترین تیم‌ها و بازیکنان در مسابقات حضور پیدا کنیم.

کد خبر 686969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.