دروازه‌بان نیمکت‌نشین سابق پرسپولیس باز هم پول می‌خواهد!

بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان کرواسیایی سابق تیم فوتبال پرسپولیس که ۸۵۰ هزار دلار از این باشگاه طلبکار است، باز هم از قرمزها شکایت کرد تا روی این رقم هم غرامت بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قرار شد باشگاه پرسپولیس تهران طبق توافق با بوژیدار رادوشوویچ، گلر اهل کروات سابق خود، بدهی ۸۵۰ هزار یورویی‌اش به دروازه‌بان پیشین سرخ‌پوشان پایتخت را در چهار قسط تا پایان سال ۲۰۲۳ میلادی پرداخت کند تا رادوشوویچ که بیشتر اوقات طی چند سال حضور خود در پرسپولیس نیمکت‌نشین بود، غرامت میلیاردی از این باشگاه دریافت کند.

طبق توافق انجام شده بین طرفین، باشگاه پرسپولیس و رادوشوویچ بر سر پرداخت رقم ۸۵۰ هزار یورویی توافق کردند که کمتر از رقم ذکر شده در رأی فیفا بود و باشگاه پرسپولیس تهران بر اساس این قرارداد متعهد به پرداخت آن در چهار قسط از پانزدهم ماه‌ژانویه ۲۰۲۳ (مصادف با بیست‌وپنجم دی‌ماه ۱۴۰۱) تا نهم ماه‌نوامبر ۲۰۲۳ (که همان هجدهم آبان‌ماه ۱۴۰۲ است) شد.

باشگاه پرسپولیس نیز طبق همین توافق قسط سوم رادوشوویچ را تا بیست‌وپنجم تیرماه پرداخت کرد، اما رادوشوویچ مدعی شد به جای ۲۰۰ هزار یورو مبلغ ۱۶۰ هزار یورو دریافت کرده است و بابت تأخیر دو روزه در دریافت ۴۰ هزار یورو باقی‌مانده، خواستار جریمه باشگاه از سوی فیفا شد. رادو با باشگاه پرسپولیس توافق کرده بود، اگر پول هر قسط را در موعد مقرر دریافت نکند بابت تأخیر در دریافت هر قسط مبلغ ۲۰۰ هزار یورو بیشتر می‌خواهد.

طبق آخرین رأی از سوی مراجع ذی‌ربط، فیفا با حکمی پرسپولیس را به پرداخت ۲۰۰ هزار یورو دیرکرد به رادوشوویچ محکوم کرد. همچنین باشگاه پرسپولیس به پرداخت ۲۰ هزار فرانک سوئیس به دادگاه CAS به دلیل توجه نکردن به حکم محکوم شد و در کل باشگاه پرسپولیس در مجموع باید ۴۰۰ هزار یورو به رادوشویچ پرداخت کند که به ریال ایرانی عددی حدود ۲۱۲ میلیارد تومان می‌شود.

این درحالی است که باشگاه پرسپولیس اسناد پرداخت قسط سوم طلب رادو را قبل از مهلت تعیین شده به طور کامل در اختیار وکیل او قرار داده است، اما باز هم این دروازه‌بان حاضر به تأیید ۴۰ هزار یورو دریافتی نیست تا پرسپولیس مدارک پرداختی خود را در اختیار فیفا قرار دهد و آن‌ها را در جریان موضوع قرار دهند. بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان کروات سابق پرسپولیس با طرح شکایت جدید علیه این باشگاه به دلیل دیر پرداخت شدن اقساط مطالباتش، ۲۰۰ هزار یوروی دیگر پرسپولیس را محکوم کرد.

بوژیدار رادوشویچ که حکم ۸۵۰ هزار یورویی علیه پرسپولیس داشت، قرار بود مطالبات خود را در چهار قسط دریافت کند که ظاهراً به‌دلیل اینکه پرداخت قسط سوم او با تأخیر صورت گرفته شکایت دوباره وی برای گرفتن جریمه‌ای تازه را به دنبال داشته که ظاهراً منجر به نتیجه هم شده است. باید دید در ادامه باشگاه پرسپولیس چند هزار یوروی دیگر باید به دروازه‌بان نیمکت‌نشین وقت خود بدهد.

کد خبر 686956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.