نورپردازی ارتفاعات باباموسی شهر بجنورد با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال

شهردار بجنورد از اجرای پروژه نصب تاسیسات و نورپردازی ارتفاعات باباموسی با هزینه حدود ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری خبر داد.

سیدمحمدعلی کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه نصب تأسیسات و نورپردازی ارتفاعات باباموسی در مسیر کوه‌پیمایی شهروندان به همت شهرداری بجنورد اجرا شد.

وی افزود: این پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری به سرانجام رسید تا به شهروندان بجنورد خدمات مناسب‌تری ارائه شود.

شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: کوه‌پیمایی یکی از سالم‌ترین ورزش‌های مورد علاقه شهروندان بجنورد است و کوه باباموسی از گذشته میان ورزش‌دوستان مورد استقبال بوده است.

کشمیری با بیان اینکه اجرای طرح نصب تأسیسات از دامنه تا ارتفاعات باباموسی در محل جان‌پناه به منظور تأمین ایمنی و توجه به رفاه عمومی انجام شد، تصریح کرد: در نظر داریم با نصب چراغ‌های خیابانی روی تیرهای پروژه، مسیر کوه‌نوردی را روشن و خدمات‌رسانی را تکمیل کنیم.

وی با بیان اینکه نگاه شهرداری به موضوعات شهری بر اساس مطالبات شهروندان اولویت‌بندی و اجرا می‌شود، گفت: در فرایند اجرای پروژه‌ها، متمرکز بر خدمات‌دهی با کیفیت بالا و قابلیت بهره‌مندی جامعه شهروندی هستیم.

کد خبر 686925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.