ابراز امیدواری ستاره بارسلونا از بازگشت لیونل‌مسی به نیوکمپ‌

مارک آندره ترشتگن همچنان امیدوار است که لیونل مسی به بارسلونا بازگردد، زیرا افراد زیادی هنوز با ستاره اینترمیامی در تماس هستند.

به گزارش خبرنگار، لیونل مسی از زمان انتقال به اینترمیامی پس از جدایی اش از پاری سن ژرمن در ماه ژوئن، از زندگی در ایالات متحده لذت می‌برد. او پیش‌تر اولین جام خود را با باشگاه آمریکایی در قالب جام اتحادیه کسب کرده و در ۱۱ بازی ۱۱ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل داده است.

در حالی که این بازیکن آرژانتینی از زندگی در ایالات متحده لذت می‌برد، مارک آندره ترشتگن هم‌تیمی سابق او در بارسلونا، ناامیدی خود را نسبت به جذب نشدن او در تابستان ابراز کرد، زیرا مسی در نهایت تصمیم گرفت به نیوکمپ بازنگردد. با این حال، دروازه‌بان آلمانی همچنان امیدوار است که برنده جام جهانی در آینده به باشگاه بازگردد.

ترشتگن که به صورت اختصاصی با رسانه‌های GOAL و SPOX صحبت می‌کرد ، در مورد مسی گفت: «لئو مطمئناً برای ما یک دارایی ارزشمند بود. شاید او در سال‌های آینده در نقش دیگری بازگردد. بارسلونا باشگاه او است، لئو همیشه یک بازیکن بزرگ خواهد بود. بارسا بخشی از زندگی او است. افراد زیادی در اینجا هنوز با مسی در تماس هستند. چند بازیکنی که کاپیتان با آنها بسیار صمیمی بود، اکنون در میامی همراهش هستند.»

مسی پس از ترک پاری‌سن‌ژرمن به پیوستن مجدد به بارسلونا نزدیک شد. پدرش خورخه مسی حتی با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه کاتالان مذاکره کرده بود، اما توافق نهایی هرگز محقق نشد، زیرا کاپیتان آرژانتینی تصمیم گرفت به جای آن، راهی اینترمیامی شود.

این بازیکن ۳۶ ساله می‌تواند در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، مقابل بولیوی برای آرژانتین به میدان برود، اما به شرطی که پس از برتری یک بر صفر مقابل اکوادور، آمادگی لازم را داشته باشد.

کد خبر 686922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.