انتقادپذیری از ویژگی‌های مدیران موفق است

امام جمعه سمنان گفت: انتقادپذیری یکی از ویژگی‌های مدیران موفق است و توجه نکردن به عمل‌گرایی در تحقق‌ انتقادها و رفع نواقص، مطلوب نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی امروز _ سه‌شنبه بیست و یکم شهریورماه _ در ششمین جلسه شورای اداری استان سمنان اظهار کرد: انتقادپذیری یکی از ویژگی‌های مدیران موفق است و صرف شنیدن انتقادها و توجه نکردن به عمل‌گرایی در تحقق انتقادها و رفع نواقص، امری مطلوب نیست.

وی افزود: در صورت ایجاد فضایی برای بیان نشدن انتقادات، فضا به سمت چاپلوسی هدایت خواهد شد.

امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: مشورت خواستن و انتقادپذیر بودن در تمام رده‌های مسئولیتی و مدیریتی برای دستیابی به موفقیت باید اجرایی شود و لازم است در این زمینه زمینه‌ساز و ترغیب کننده باشیم.

مطیعی تصریح کرد: همانگونه که امیرالمومنین (ع) در حدیثی می‌فرمایند، باید به نحوی برخورد کنیم تا افراد زیردست بیان انتقاد را به واسطه ترس از برکناری و جابه‌جایی ترک نکنند.

وی تصریح کرد: امروز تمام دل‌ها به سمت امام هشتم راهی شده که برای ما در استان سمنان یک افتخار و یک ظرفیت بسیار عالی است. ما به عنوان بین‌الحرمین بودن و قرارگیری در مسیر حرم حضرت معصومه (س) تا امام رضا (ع)، باید خدمات شایانی را به زائران حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) در استان سمنان و در طول مسیر ارائه کنیم.

کد خبر 686861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.