آثار با کیفیت حوزه ایثار و شهادت حمایت می‌شوند

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه باید کارهای فرهنگ ایثار و شهادت برون‌سپاری شود و به برنامه‌های خوب در حوزه ایثار و شهادت بودجه داده می‌شود، گفت: اگر هنرمندان با رعایت چارچوب‌های فنی، اثری در این حوزه تولید کنند از آن اثر حمایت می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سیدمحمدصادق هاشمی در سفر به استان فارس و در دیدار با فعالان فرهنگی، مذهبی و گروه‌های جهادی اظهار کرد: چاره‌ای نداریم جز اینکه دستمان را به سوی گروهای مردمی و فعالان فرهنگی دراز کنیم.

وی افزود: گروه‌های مردمی و حلقه‌های میانی را باید برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت فعال کرد و این سبب می‌شود ما در سفر به استان‌های مختلف برای ارتقای حوزه فرهنگی ایثار و شهادت با این افراد جلسات گفت‌وگو و بحث و تبادل‌نظر برگزار کنیم.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران از فعالان حوزه فرهنگی خواست پیشنهادات، دغدغه‌ها و نیازهای خود را برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت مطرح کنند.

هاشمی در پاسخ به برخی مطالبات جانبازان و فعالان فرهنگی و خادمان خانواده شهدا گفت: به ایثارگران کارت خدمات داده می‌شود تا هر ایثارگر بتواند سالانه تا سقف معین از آن استفاده کند.

وی با بیان اینکه قرارداد پنج فیلم سینمایی امسال در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت بسته شده است، افزود: بهترین راه معرفی شهدا هنر است. مانند ساخت مستند، شعر، کتاب، سرود و فیلم.

وی همچنین گفت: اگر هنرمندان با رعایت چارچوب‌های فنی، اثری در حوزه ایثار و شهادت تولید کنند از آن اثر حمایت می‌شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: باید کارهای فرهنگ ایثار و شهادت برون‌سپاری شود و به برنامه‌های خوب در حوزه ایثار و شهادت بودجه داده می‌شود.

کد خبر 686860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.